مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. اسفند 1395 - 13:21   |   کد مطلب: 19860
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رئیس جمهور محترم چون مسئولیت بالایی دارند باید بدانند که مبارزه با مفاسد اقتصادی امری جدی و به دور از نگاه های ویژه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، آیت الله مرتضی مقتدایی در گفت و گو با قم فردا، درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: با تمام بدخواهان و کارشکنی ها مسئولین ما انجام وظیفه کرده اند ولی مبارزه با مفاسد مخصوصا مفاسد اقتصادی هنوز آنطوری که باید و شاید و متعاقب شٱن نظام انجام بشود صورت نگرفته است.

 

وی گفت: خواسته رهبری این است که با مبارزه با مفاسد اقتصادی نظر و اعتماد مردم را هرچه بیشتر به نظام جلب کند÷ ولی متاسفانه خواسته ایشان انجام نگرفته است.

 

عضو خبرگان رهبری اظهار داشت: ما از مسئولین قوه قضاییه،نیروهای انتظامی و از دست اندر کاران این موضوع جدا می خواهیم در راه مبارزه با مفاسد اقتصادی اهم نیروی خود را بگذارند تا ریشه مفاسد کنده بشود.

 

آیت الله مقتدایی افزود: باید به صورت جدی با مفاسد اقتصادی برخورد شود و کسانی مضر امنیت اجتماعی و اقتصادی هستند و به آن لطمه می زنند باید با آنها برخورد شود.

 

وی درباره رئیس جمهور و حسین فریدون هم گفت: رئیس جمهور محترم چون مسئولیت بالایی دارند باید بدانند که مبارزه با مفاسد اقتصادی امری جدی و به دور از نگاه های ویژه است. همه مسئولان ما باید بدانند که در مبارزه با مفاسد اقتصادی اگر دیده بشود که نزدیکان و خویشان به مفسده افتاده اند باید شدید تر با آنها برخورد بشود.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار