مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. فروردين 1396 - 20:31   |   کد مطلب: 20016
عضو شورای شهر تهران گفت: استیضاح شهردار یک بخش نمایشی دارد که ما به دنبال این بخش نبودیم اگر استیضاح نتایج مطلوبی نگیرد عمل عکس خواهد داشت این در حالی است که در شورا نمایندگان مختلفی حضور دارند و ما اصلا به دنبال کار نمایشی نبودیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از  تهران نیوز ، احمد مسجدجامعی عضو فعلی شورای شهر تهران  پس از ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد و با  اشاره به سرگذشت انتخابات مجلس دهم گفت:  به نظر می‌رسد در این دوره از انتخابات شورای شهر، تجربه مجلس تکرار می‌شود و امیدواریم برای افزایش شور انتخاباتی همان بزرگان حضور داشته باشند.

عضو اصلاح طلب شورای شهر مشارکت مردم در دوره چهارم انتخابات شورای شهر را شایسته ندانست و اظهار کرد: ترکیب آینده شورا به مشارکت مردم مربوط است و اگر این اتفاق صورت بگیرد تجربه انتخابات مجلس تکرار شدنی است.

وی  در خصوص نظارت بر شهرداری تهران و با بیان اینکه نظارت بر شهرداری یکی از کارکردهای اصلی شورا شهر است تصریح کرد:  کار نظارت بر شهرداری در یک مقطعی فراتر از شورا هم انجام شد و گزارش هایی در این موارد به قوه قضاییه ارسال کردیم و همچنین به مقامات بالای نظام هم اطلاع داده شد.

جامعی در باره اقدامات صورت گرفته استیضاح شهردار تهران عنوان کرد: استیضاح یک بخش نمایشی دارد که ما به دنبال این بخش نبودیم اگر استیضاح نتایج مطلوبی نگیرد عمل عکس خواهد داشت این در حالی است که در شورا نمایندگان مختلفی حضور دارند و ما اصلا به دنبال کار نمایشی نبودیم.

 

عضو شورای شهر تهران با اشاره به کمسیون‌های جدید شکل گرفته در شورای شهر گفت: در شورای چهارم بر اساس بررسی‌هایی که داشتیم یک ساختار جدیدی را به وجود آوردیم که به موضوع معماری باز می‌گشت زیرا شهرسازی قدیم تهران نشان داده نمی‌شد و مشکلات آن هم دیده نمی‌شد. پس از آن کمیسیون معماری به وجود آمد. تشکیل کمیسون سلامت و نظارت از دیگر اقدامات شورای چهارم بود.

احمد مسجد جامعی،در گفت و گو با تهران نیوز، در رابطه با وضعیت باغات تهران گفت: شهرداری باید موانع نگهداری را از سر راه مالکان بردارد و سعی کند در در نگهداری باغ اختیارات کامل را به ماک دهد این در حالی است که تهران در حال حاضر امکان گشترس باغ وجود ندارد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار