مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. فروردين 1396 - 23:50   |   کد مطلب: 20177
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از انهدام دو باند مسلح مواد مخدر در جنوب شرق کشور خبر داد وگفت: در این عملیات یک تن و 815 کیلو مواد افیونی کشف و پنج قاچاقچی حرفه ای دستگیری شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از زاهدانه، سردار حسین رحیمی با اشاره به انهدام 2 باند مسلح در استان اظهار داشت: در تعاقب اقدامات فنی و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو، قصد جابه جایی مواد مخدر از شهرستان سروان و انتقال به استان های مرکزی کشور را داشتند در جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی شد.
وی با بیان اینکه یگان های عملیاتی شهرستان های مهرستان، سروان و ایرانشهر، شب گذشته سه دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان را در محور های فرعی، شناسایی کردند، گفت: پس از ورود سوداگران مرگ به کمین پلیس، با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.
این مسئول در خصوص جزئیات این خبر افزود: پس از مدتی درگیری مسلحانه یگان های عملیاتی پلیس، ضمن توقیف سه دستگاه خودرو سبک حامل مواد مخدر، سه متهم را که در این درگیری زخمی شده بودند به همراه یک قاچاقچی سابقه دار دستگیر کردند و در بازرسی از خودروها، یک تن و 211 کیلو تریاک، 76 کیلو هروئین، 132 کیلو حشیش و یک قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه را کشف کردند.
سردار رحیمی با اشاره به اجرای یک عملیات موفق دیگر گفت: ماموران انتظامی شهرستان های خاش و زاهدان پس از شناسایی دوخودرو سبک حامل مواد مخدر در محور های فرعی، در بازرسی آنها 334 کیلو تریاک و 62 کیلو حشیش را کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار