مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. فروردين 1396 - 14:21   |   کد مطلب: 20308
مراسم یادبود شهدا و امتدادیه اردوهای راهیان نور 95 با حضور سردارمجیدی جانشین محترم سپاه انصارالحسین، راویان و مداحان راهیان نور در دانشگاه صنعتی همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،  امروز سه شنبه مراسمی با عنوان یادبود شهدا و امتدادیه اردوهای راهیان نور 95 با حضور سردارمجیدی جانشین محترم سپاه انصارالحسین(ع) ، راویان و مداحان راهیان نور به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان، در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد.

 

 

ابتدای این مراسم با سخنرانی طیب فریادرس مسئول بسیج دانشجویی استان آغاز شد و در ادامه حسین هوشیار با مرور خاطراتی از شهید شمسی پور به بیان ایثار گری ها و سیر اشتیاق این شهید بزرگوار برای رسیدن به شهادت پرداخت که مجوز رسیدن به این حاجت را در کربلای 4 از دستان ایزدی دریافت نمود.

در ادامه مراسم سردار مظاهر مجیدی، جانشین سپاه انصارالحسین همدان به ایراد سخنرانی پرداخت و با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شورا ها، از حساسیت این قضیه سخن گفت و به مرور برخی از نکات انتخاباتی و  شناخت فرد اصلح و مناسب برای جایگاه مهم ریاست جمهوری و در فرع آن که انتخاب درست اعضای شوراها پرداخت.

 

 در پایان این مراسم از تلاش ها و فعالیت های راویان، مسئول کاروانها، شرکت مسافر بری سفیر که عهده دار مسئولیت حمل و نقل زائران مناطق عملیاتی بودند، و تمامی اعضایی که به نحوی در بر پایی این اردوی معنوی سهیم بودن تقدیر و قدردانی صورت گرفت.

انتها پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار