مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. فروردين 1396 - 20:11   |   کد مطلب: 20318
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: ثبت جهانگیری در کاندیداتوری ریاست جمهوری نوعی ضربه گیری برای روحانی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حجت الاسلام محمد زارع فومنی در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: روحانی برای پاسخ به سوالات رقیبان انتخاباتی خود در مناظره ها  نیازمند به کمک و یک ضربه گیر است.

 

وی تصریح کرد: حضوراسحاق جهانگیری  نیز برای جلوگیری از تخریب روحانی در مقابل رقیبان انتخاباتی بوده ودر انتهای مناظرات نیز به نفع وی کنار خواهد رفت.

 

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره حضور قشرهای مختلف در ثبتنام‌های ریاست جمهوری گفت: یکی از نشانه های اقتدار جمهوری اسلامی در انتخابات،  حضور جناح ها وجریانات سیاسی مختلف در ثبت نام های اخیر بوده است.

 

فومنی در ادامه گفت: در بحث ثبتنام در این دوره حضور هر فردی  آزاد بود واز طرفی  امسال یک رکودی در این رقابت ها ایجاد کرد.

 

وی به نقش شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان یک مرجع قانونی در کشور است در بحث کاندیدا ها وظیفه شرعی و قانونی خود را انجام می دهد وهمه باید به آن احترام بگذارند.

 

 

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به حضوراحمدی نژاد در انتخابات گفت: حضور وی  خطر جدی برای جریانات سیاسی در انتخابات است بخصوص برای دولت و روحانی که می تواند خطر ساز باشد.

 

 

فومنی با اشاره به حضور محمد هاشمی در بحث انتخابات افزود: حضور محمد هاشمی جهت زنده نگه داشتن یاد مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی بوده واز طرفی بحث احتمال حمایت از دولت نیز وجود دارد .

 

وی تصریح کرد:  حضور وی همانند  جهانگیری نوعی ضربه گیر برای روحانی است و احتمال کنارگیری وی به  نفع دولت وجود دارد.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار