مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. ارديبهشت 1396 - 14:41   |   کد مطلب: 20426
زیدان در دومین نشست خبری خود پس از شکست در ال کلاسیکو کمی عصبی به نظر می رسید و به انتقادات هم واکنشی کنایه آمیز داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از ورزش3، رئال مادرید پس از شکست برابر بارسا، خود را برای مصاف حساس فردا مقابل دپورتیوو لاکرونیا مهیا می کند. رئالی ها که پس از شکست برابر بارسا و از دست دادن صدر جدول، از لحاظ روحی ضربه خورده اند، فردا در ریاسور کار راحتی نخواهند داشت.

 

زیدان در نشست خبری این بازی گفت:« شرایط ما خوب است و فقط به بازی فردا فکر می کنیم. باید بهترین بازی خودمان را انجام داده و سه امتیاز را کسب کنیم.»

 

وضعیت واران:« او به خوبی در چند روز اخیر تمرین کرده و مشکلی برای بازی کردن ندارد. واران فردا با ما خواهد بود و امیدوارم این آخرین مصدومیت فصلش باشد.»

 

پشیمانی از بازی دادن به بیل برابر بارسا:« ببینید، من همیشه به بازیکنانم اعتماد دارم. بیل روز قبل از ال کلاسیکو به من گفت که برای بازی کاملا آماده است. او را در تمرینات هم 100 درصد دیده بودم.

در هر صورت در فوتبال از این اتفاقات می افتد. بیل مدت ها مصدوم بود و بر اساس تجربه می گویم که بازگشت پس از چنین مصدومیت هایی آسان نیست و در این بین، ممکن است دچار آسیب دیدگی های دیگری نیز بشوید. گرت بدشانس بود ولی امیدوارم هرچه سریع تر به میادین بازگردد.»

 

شکست برابر بارسا:« انتقادات طبیعی و قابل انتظار بود. هر کسی می تواند در این مورد اظهارنظر کند؛ ولی ما الان فقط به بازی با دپورتیوو و پیروزی در آن فکر می کنیم.

حالا به عقیده خیلی ها بارسا قهرمان لالیگا خواهد شد و ما هم ارزشی نداریم؛ ولی می دانم و به شما هم می گویم که این دیدگاه اصلا درست نیست. قرار نیست چیزی تغییر کند و به بازیکنانم گفته ام که همان برنامه های قبلی را انجام داده و همان مسیر را ادامه خواهیم داد. سرنوشت قهرمانی دست خودمان است و به هدف مان نیز خواهیم رسید. فشار مثل گذشته است و فقط باید سعی کنیم در بازی های باقی مانده، تمام توان مان را بگذاریم.»

 

خستگی:« فکر نمی کنم تیم خسته باشد؛ برعکس، همه بازیکنان را در بهترین شرایط فیزیکی، متمرکز و بسیار با انگیزه می بینم.»

 

صحبت با بازیکنان:« همیشه با آنها صحبت می کنم. 17 سال از 25 سال حضورم در فوتبال را در رئال بوده ام  و می دانم که هر شکست چه تبعات و عواقبی در این باشگاه دارد. فردا یک بازی دشوار دیگر پیش رو داریم ولی اهداف و برنامه های مان هیچ تغییری نکرده اند. 6 بازی در لالیگا و نیمه نهایی لیگ قهرمانان را در پیش داریم و هدف، پیروزی در همه آنهاست.»

 

ایسکو:« نقشی در تمدید قراردادش ندارم. او بی شک تمدید خواهد کرد ولی خبر جدید در این زمینه ندارم که به شما بگویم.»

 

فرصت سوزی های زیاد:« بله درست است؛ ولی نگران نیستم. وقتی نگران می شدم که در خلق موقعیت مشکل می داشتیم. 100 درصد باید در زدن ضربات نهایی بهتر عمل کنیم. باید پرونده بازی ها را زودتر ببنیدم و کمتر برای پیروز شدن زجر بکشیم.»

 

انتهای پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار