مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. ارديبهشت 1396 - 12:33   |   کد مطلب: 20586
دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: بنده از آقایان نادران و آشنا دعوت میکنم که با حضور در کف دانشگاه ها و حضور در مناظرات انتخاباتی مردم کشورمان را در رسیدن به نامزد اصلح یاری رسانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،  متین منتظمی دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار داشت: برگزاری مناظرات کاندیداها یا حامیان آنها با یکدیگر مسئله ای بود که قرار بود صدا و سیما به آن پرداخته و این فرصت  را در اختیار آنها قرار دهد.

 

وی با بیان اینکه برگزاری این مناظرات منجر به شفافیت بیشتر برای رسیدن به نامزد اصلح است، ادامه داد: متاسفانه صدا و سیما بازیچه دست دولت شده است و دولتی ها هیچ گاه راضی به حضور در مناظرات نیستند، رسانه ملی هم از این تفکر حمایت میکند.

 

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان عنوان کرد: پس از نامه آقای نادران به مشاور فرهنگی رئیس جمهور و اعلام آمادگی برای مناظره با وی، تشکل های دانشجویی نیز از این اقدام استقبال کرده اند.

 

منتظمی با اشاره به اینکه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سراسر کشور قریب 60 دفتر تشکیلاتی را در دانشگاه های کشور دارد، بیان کرد: ما از این تریبون اعلام میکنیم که آمادگی داریم این مناظره و مناظرات دیگر را برگزار کرده و این ضعف رسانه ملی را جبران کنیم.

 

وی در ادامه تصریح کرد: بنده به عنوان دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان از آقایان نادران و آشنا دعوت میکنم که با حضور در کف دانشگاه ها و حضور در مناظرات انتخاباتی مردم کشورمان را در رسیدن به نامزد اصلح یاری رسانند.

 

وی با انتقاد از مستند انتخاباتی حسن روحانی افزود: رییس جمهور دولت یازدهم در مستند انتخاباتی خود ابتدا سخنان و انتقادات دانشجویان را آورده و به آنها پاسخ داده ولی کسی از وی سوال نکرده که این ها همان دانشجویانی هستند که شخص شما دستور بایکوت شدن صدای آنها را صادر کرده بودید.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار