به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 19. ارديبهشت 1396 - 14:39   |   کد مطلب: 20616
دکتر مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، در دیداری صمیمانه با جمع بانوان حامی ستاد حجت الاسلام رئیسی در حسینیه بختیاری های همدان به بیان مباحث و موارد ضروری در انتخاب اصلح اشاره داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، دکتر مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، عصر روز دوشنبه، هجدهم اردیبهشت در دیداری صمیمانه با جمع بانوان حامی ستاد حجت الاسلام رئیسی در حسینیه بختیاری های همدان به بیان مباحث و موارد ضروری در انتخاب اصلح اشاره داشت.

مرتضی آقا تهرانی، در ابتدای سخن با اشاره به آیات قرآن کریم به تعریف انسان در کلام الهی پرداخت وبه دنبال آن گفت: ظالم کسی است که کار را در جای درست خودش انجام ندهد، رأیی را که نباید بدهد می دهد، این شخص که بدون تحقیق و مشاوره ای راه اشتباه را انتخاب کند ظالم است.

وی بدنبال سخن خود از اظهارات برخی از مردمان گلایه کرد که میگویند فلان کاندید اگر بشود در خیابان پرده کشی می کند ، و این عمل و حرف را جاهلانه و توهم محض خواند و گفت هیچ یک از کاندیدا ها نه چنین قصدی دارند و نه چنین بحثی را مطرح کرده اند.

آقا تهرانی ، همچنین ارزش و مقام هرکس را در هرآنچه که زیبا می بیند توصیف کرد و افزود؛کسی که یک اختلاس چند میلیاری را انجام میدهد ارزش خود را در همان حد دانسته و همچنین است کسانی که شیوه و طرق ائمه ای چون امام حسین را الگوی خود قرار می دهند.

وی گفت: در تصمیم گیری درست انتخابات باید به دنبال متدین ترین، انقلابی ترین، ولایت مدار ترین، پاک ترین و دلسوز ترین فرد نسبت به مردم جامعه را مد نظر گرفت.

ایشان در پایان جلسه به پرسش های مطرح شده از جانب حاضرین پاسخ گفت.

انتها پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار