مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. شهريور 1391 - 8:21   |   کد مطلب: 2068
افتتاح نخستین مجتمع ورزشی بانوان استان در ملایر
نخستین مجتمع ورزشی بانوان استان همدان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، استاندار همدان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در ملایر به بهره برداری رسید.به گزارش صدای دانشجو به نقل ازروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ،مجتمع ورزشی بانوان ملایر که از مصوبات دور دوم سفرهای استانی ریاست جمهوری به استان همدان می باشد با مساحتی بالغ بر 5000 متر مربع با 60000میلیون ریال اعتبار احداث شده است.
این مجموعه دارای استخر سرپوشیده همراه با سونا و جکوزی و فضاهای اداری به مساحت 1635 متر مربع ، سالن چند منظوره به همراه سالن بدنسازی با مساحت 2350 متر مربع ، زمین چمن مصنوعی با مساحت 1100 متر مربع و ساختمان های جنبی شامل ساختمان تاسیسات ، سرایداری و پست برق با مساحت 450 متر مربع می باشد.
این مجتمع ورزشی در هفته دولت با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر ، نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در ملایر به بهره برداری رسید.
استاندار همدان در آیین بهره برداری از مجتمع ورزشی بانوان ملایر گفت: افتتاح این پروژه ها، نشان از توجه ویژه دولت به امر ورزش به خصوص ورزش بانوان دارد.علی محمد آزادافزود: در سفرهای ریاست جمهوری و هیات دولت به استان همدان توجه ویژه ای به امر ورزش شد و هم اكنون هشت مجتمع ورزشی در شهرستان های این استان با بهترین كیفیت در حال ساخت است.

وی ابراز امیدواری كرد: با همت مسوولان و نگاه ویژه دولت، هر روز شاهد افتتاح و بهره برداری از مراكز تفریحی و ورزشی در بخش بانوان استان خواهیم بود.

مدیر كل ورزش و جوانان استان همدان نیز گفت: در سفر اول ریاست جمهوری به استان همدان هشت مجموعه ورزشی برای بانوان مصوب شد و مجموعه ورزشی بانوان ملایر نخستین مجموعه ای است كه هم اكنون مورد بهره برداری قرار گرفته است.

'سید عبدی افتخاری' ‌افزود: سایر مجموعه ها نیز با پیشرفت فیزیكی بالای 60 درصد در حال اجرا هستند و پنج مورد از سالن های آنها در فاز نخست آماده افتتاح است.

وی در خصوص مجمتع ورزشی بانوان ملایر بیان داشت: این مجموعه در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و اعتباری بیش از 60 میلیارد ریال احداث شده و از مصوبات دور دوم سفرهای استانی ریاست جمهوری و هیات دولت به استان همدان است.

افتخاری ادامه داد: این مجموعه شامل استخر سرپوشیده به مساحت یك هزارو 635 مترمربع، سالن چند منظوره به مساحت دو هزارو 350 مترمربع، زمین چمن مصنوعی با یك هزارو 100 مترمربع و 450 مترمربع ساختمان های جنبی است.

وی گفت: هم اكنون سرانه فضای ورزشی استان از 17 صدم سانتیمتر مربع در قبل از دولت نهم به بالای 73 صدم مترمربع در حال حاضر رسیده است.

وی ابراز امیدواری كرد: با زیرساخت هایی كه دولت عدالت محور و مسوولان استانی ایجاد كرده اند، زمینه ساز پیشرفت ورزش استان بوده و هر روز شاهد موفقیت ورزشكاران در عرصه های مختلف ورزشی باشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار