مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. ارديبهشت 1396 - 16:03   |   کد مطلب: 20732
چهار درصدی ها تنها عضو کوچکی از این جامعه ی پهناور اسلامی است که قدرتی در مقابل انتخاب مردم نخواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،اخیرا شاهد اظهارت دولت مردان در مورد رفع سایه ی جنگ که با پاسخ رهبر معظم انقلاب روبرو شدند ، توهین به شهدای مدافع حرم و اقدامات دولت در مورد ستد 2030 بوده ایم.

همانطور که رهبر معظم انقلاب گفتند این مردم بودند که سایه ی جنگ را دور کردند و نگذاشتند کسی چپ به این کشور نگاه کنند.

بعد از توهین یکی از اصلاح طلبان به شهدای مدافع حرم ، مردم به شدت به اظهار نظر ایشان واکنش نشان دادند و اعلام حمایت خود را از کسانی که برای دین خدا جانفشانی میکنند اعلام کردند.

 

 

سمیرا حمیدی همسر شهید مدافع حرم محسن فانوسی در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو در رابطه با توهین برخی به شهدای مدافع حرم گفت: حبّ ریاست در برخی،به طوری ریشه دوانده که که به خاطر این مقام و منصب به هر جسارتی دست میزنند و اجازه ی توهین به مدافعان حرم را بخود می دهند، حتی خود را در محضر خدا حاضر نمیدانند و این حب ریاست و دوری جستن از خدا باعث می شود که خیلی از ارزشها را نادیده بگیرند.

ولایت مداری اولین ویژگی رئیس جمهور اصلح

وی پیرامون ویژگی های رئیس جمهور اصلح افزود: رئیس جمهوری اصلح است که پیش از هرچیزی ولایتمدار و پیروِ رهبری باشد؛ کسی که حبّ رهبری را در دلش جای دهد صد در صد منطقش این است که به فکر مردم باشد و به احترام رأی هایی که مردم به او دادند به نفع مردم جامعه کار انجام دهد نه بالعکس و تمام سعی خود را بکار گیرد تا بتواند جامعه را به سمت جامعه ی امام زمانی هدایت کند.

حمیدی در ادامه گفت: مردم ما خیلی آگاه تر از این هستند که به ظاهر حرف توجه کنند، اکنون شناخت مردم خیلی بیشتر شده و ملت ما نشان داده اند که در هر زمینه ای فقط قدرت مردم است که ایران را حفظ کرده و چهار درصدی ها تنها عضو کوچکی از این جامعه ی پهناور اسلامی است که قدرتی در مقابل انتخاب مردم نخواهند داشت.

همسر شهید فانوسی ادامه داد: ما همیشه حرفی میزنیم که مردم خود آن را شنیده و می بینند، طبق گفته ی رهبر معظم انقلاب این مردم ملت شریف ایران بودند که با توکل بر خدا سایه ی جنگ را کنار زدند و هیچ کس نمی تواند در این باره ادعایی داشته باشد. چرا که امروزه همین مدافعان حرم هستند که جانفشانی کرده و در همسایگی ایران و در کنار حرم حضرت زینب(س)  علاوه بر پاسداری از این بانوی بزرگوار دروازه ی ورود به ایران را بر روی دشمنان بسته اند.

 

2030 دیواری بین جامعه و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی

وی در اعتراض به سند۲۰۳۰ گفت: امضای این قرارداد باعث می شود که دیواری بسازیم بین جامعه و فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی . کسانی که این نوع قراردادها را امضا و به تایید رسانده اند میخواهند منطق و اعتقادات جوانان ما را زیر سوال ببرند. ما ارزشهایی داریم که در قرآن به آن اشاره شده و ما باید آن را به عنوان سبک زندگی اسلامی ترویج دهیم، چرا که الگو برداری بزرگان دین و شهدا از همین کتاب آسمانی بوده. این سند فقط بعد حیوانی بودن را از بچگی آموزش میدهد، در حالیکه ما باید برای جامعه ی اسلامی انسان تربیت کنیم.

وی در پایان گفت:بزرگترین خیانت به جوانان امضای همین قرارداد است که بحمدالله در این مملکت امام زمانی اجازه ی این اتفاق داده نمیشود.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار