مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. ارديبهشت 1396 - 16:41   |   کد مطلب: 20744
رئال مادرید با زیدان رکوردهای متعددی در 17 ماه اخیر جابه جا کرده و حالا رسیدن به یک رکورد جهانی جدید را هدف جدید خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از ورزش3، رئال مادرید در بازی با سویا موفق شد رکورد اروپا در گلزنی در بازی های متوالی را از آن خود کند ولی هنوز با رکورد جهانی فاصله زیادی دارد.

رئال مادرید از آوریل سال گذشته و تساوی بدون گل مقابل سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، در همه بازی هایش موفق به گلزنی شده است. این آمار حالا به 62 بازی متوالی رسیده و با شکستن رکورد بایرن، کهکشانی ها رکورد اروپا را در اختیار دارند اما برای شکستن رکورد جهانی، نیاز به گلزنی در 13 بازی متوالی دیگر دارند.

 

 

 

 

در حال حاضر رکورد جهانی از این حیث در اختیار سانتوس برزیل است که با کاپیتانی پله بین سال های 1961 تا 1962 میلادی در 74 بازی متوالی موفق به گلزنی شد. در این دوره سانتوس دو بار قهرمان برزیل و دو بار هم قهرمان جام لیبرتادورس شد.

رئال هم در دوره گلزنی های متوالی خود، توانسته فاتح سه جام شود: لیگ قهرمانان، سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه ها. رئالی ها برای شکستن رکورد سانتوس باید سه بازی باقیمانده فصل جاری به علاوه 9 بازی از فصل بعد را با گلزنی به اتمام برسانند.

 

 

 

 

رئال در ادامه فصل جاری باید با سلتا و مالاگا روبرو شود؛ سپس فینال لیگ قهرمانان را برابر یوونتوس پیش رو دارد. این تیم در صورت قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان، پیش از شروع فصل بعد باید در سوپرکاپ اروپا و اسپانیا نیز به میدان برود.

 

 

 

 

سانتوس در 74 بازی ای که به صورت متوالی موفق به گلزنی شد، 51 بار پیروز شد، 14 بار به تساوی رسید و 9 بار نیز مغلوب حریفان خود شد. در سوی دیگر رئال از 62 بازی اخیر خود که موفق به گلزنی شده، 45 بار پیروز شده، 12 بار مساوی کرده و 5 بار نیز شکست خورده است.

سانتوس 245 گل در 74 بازی به ثمر رساند که سهم پله 85 گل بود ولی رئال در 62 بازی 171 گل زده که سهم رونالدو 41 گل بوده است.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار