مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. ارديبهشت 1396 - 16:43   |   کد مطلب: 20745
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در همدان با بیان اینکه انصراف قالیباف به نفع جریان نیروهای انقلابی رقم خورد گفت: ‌اقبال به سمت "رئیسی" دو چندان شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، میرزا محمد سلگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: ‌با حرکت انقلابی و قابل تقدیر سردار قالیباف، ستادهای وی به همراه ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی با شور و نشاطی دو چندان فضایی مطلوبی را در استان همدان ایجاد کرده‌اند.

وی گفت: از همان نخستین دقایق اعلام انصراف آقای قالیباف مسئولان هر دو ستاد جلسات مشترک را برگزار کردند و با یک هم‌افزایی مثال‌زدنی که نشأت‌گرفته از روحیه انقلابی هر دو گروه بود کار را برای موفقیت حجت‌الاسلام رئیسی با قدرت ادامه دادند.

سلگی افزود: بحمدالله اقبال به سمت حجت‌الاسلام رئیسی دو چندان شده چرا که وی دغدغه مشکلات اصلی مردم یعنی اقتصاد، معیشت و آینده جوانان را دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در همدان اظهار داشت: امیدواریم با همت مردم و اتحاد نیروهای انقلابی تغییر وضعیت موجود به نفع مردم رقم خورد و ان‌شاءالله به زودی شاهد استقرار دولت کار و کرامت و حل مشکلات مردم و عزت روز افزون ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار