مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. ارديبهشت 1396 - 16:14   |   کد مطلب: 20760
کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید معتقد است خرید آنتوان گریزمان به سود کهکشانی ها نیست.​​​​​​​

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از ورزش3؛ در هفته های اخبار زیادی در مورد تمایل رئال مادرید به جذب یک مهاجم شنیده شده و نام هایی چون گریزمان، دیبالا، امباپه و اوبامیانگ نیز در این خصوص مطرح شده اما بنزما اظهار نظر جالبی در مورد هموطن خود در تیم رقیب همشهری داشته است.

 

بسیاری معتقدند در صورت اضافه شدن یک مهاجم جدید به ترکیب رئال مادرید ممکن است شاهد جدایی بنزما باشیم که در حال سپری کرده یکی از بدترین فصول خود در برنابئو است.

 

 

 

 

بنزما گفت: "مشکل اینجاست که گریزمان قرار است در چه پستی بازی کند و کجای این ترکیب فعلی می توان به او بازی داد.

 

گریزمان بازیکن بسیار باکیفیتی است و در اتلتیکو مادرید نمایش فوق العاده ای داشته است اما در ترکیب فعلی رئال مادرید نمی توان جایی برای او در نظر گرفت زیرا سبکی که رئال بازی می کند کاملا متفاوت از روش بازی اتتلتیکو مادرید است."

 

بنزما مدت هاست در تیم ملی فرانسه جایی ندارد و شاید همین موضوع باعث شده تا به این راحتی در مورد عدم نیاز کهکشانی ها به هموطن خود صحبت کند. گریزمان در ماه های اخیر یکی از سوژه های مهم نقل و انتقالات بوده و بسیاری مقصد نهایی او را اولدترافورد می دانند.

 

خود گریزمان نیز بارها به حضور در لیگ برتر و البته بازی کردن کنار پوگبا ابراز تمایل کرده و احتمالا به زودی شاهد مهاجرت او به اولدترافورد خواهیم بود.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار