مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. خرداد 1396 - 22:41   |   کد مطلب: 20873
سرادر آزمون و رضا قوچان نژاد در بین 500 بازیکن برتر دنیای فوتبال به انتخاب مجله ورلدساکر قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از ورزش3؛ سردار آزمون مهاجم جوان و گلزن روستوف که سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و موفق شد با گلزنی در لیگ قهرمانان برابر تیم های بزرگی مانند بایرن و اتلتیکو نام خود را بر سر زبان ها اندازد، برای دومین سال متوالی در این فهرست قرار گرفت.

 

در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد تمایل برخی تیم های بزرگ قاره سبز به جذب سردار شنیده شده و شاید به زودی شاهد انتقال او به یکی از لیگ های معتبر اروپا باشیم.

 

 

 

 

این نشریه در توضیف سردار آزمون او را یکی درخشان ترین و آینده دارترین بازیکنان ایران داسته که در راه رسیدن به جام جهانی روسیه به طور ثابت در ترکیب این تیم قرار دارد.

 

همچنین به جز سردار آزمون، رضا قوچان نژاد نیز در این فهرست قرار دارد. گوچی موفق شد سال فوق العاده ای را در هیرنفین سپری کرده و در آستانه کسب عنوان آقای گلی لیگ هلند قرار بگیرد.

 

 

 

 

گوچی همچنین در تیم منتخب برتر سایت گل هم قرار گرفت و نشریه ورلد ساکر شرایط او در اولین فصل بازگشت به لیگ هلند را بسیار خوب توصیف کرد.

 

این نشریه هر سال 500 بازیکمن برتر دنیای فوتبال را انتخاب می کند و حضور مهاجم گلزن فوتبال ایران و شاغل در اروپا افتخار قابل توجهی برای فوتبال کشورمان خواهد بود.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار