مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. خرداد 1396 - 14:43   |   کد مطلب: 20888
شاگردان کولاکویچ تمرینات خود را یک بار دیگر از سر گرفتند تا برای اولین بازی با ایتالیا در لیگ جهانی والیبال آماده شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از ورزش3؛ اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال ایران در کشورهای اسلونی، مونته نگرو و لهستان به پایان رسید و تیم جدید ایران با هدایت ایگور کولاکویچ کمتر از یک هفته دیگر زمان دارد تا در سالن دوازده هزار نفری آزادی تمرین کند تا برای اولین بازی مقابل ایتالیا در زمین میزبان آماده شود. این تیم کولاکویچ تفاوت هایی با تیم های سابق ایران دارد که جا به جایی بازیکنان و حضور افراد تازه وارد به این ترکیب از مهمترین آن است.

* برای اولین بار نیمکت ایران در دوره هدایت مربیان خارجی 3 مرد وطنی به روی خود می بیند، پیمان اکبری، سعید رضایی و سیامک افروزی 

 

* تنها جایگزین شهرام محمودی در تیم ملی، البته کولاکویچ در این پست چند بازیکن دریافت کننده را هم مورد آزمایش قرار داده است.

 

* کدام جایگزین مهدی مهدوی در ترکیب تیم ملی می شوند؛ فرهاد سال افزون یا محمد طاهر وادی ؟

 

 

* استایل همیشه زیبا و منحصر به فرد فرهاد قائمی در هنگام زدن سرویس که این بار در نمایی تازه انعطاف بدنی او به نمایش کشیده شده است.

 

* زوج جدید دفاع روی تور تیم ملی والیبال؛ این بار محمد موسوی در کنار مسعود غلامی تازه وارد و جوان

 

* نقل مکان دشمن شماره یک؛ کورک با تشخیص مربی جدید لهستان به پست سابق خود در دریافت بازگشته است.

 

* ملاقات نه چندان دوستانه دو کاپیتان ایران و لهستان که اگر پروتوکل رسمی مسابقات نبود بعید می شد این دو این ملاقات کوتاه را با هم داشته باشند.

 

* بازگشت به تیم ملی پس از 6 سال؛ فرهاد نظری افشار برای اولین بار پیراهن شماره 11 را بر تن کرده است، جالب اینکه پیراهن شماره 12 او را مجتبی میرزاجانپوری بر تن دارد که اتفاقا او هم همیشه 11 می پوشید!

 

* تمرینات چندین ساله مصطفی حیدری جواب داد و این لیبرو جوان پس از سال ها تمرین در اردوهای تیم ملی پیراهم ظریف را بر تن کرد، با همان شماره 8 معروف.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار