مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. خرداد 1396 - 15:53   |   کد مطلب: 20970
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی همدان با صدور نامه سرگشاده‌ ای خطاب به معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان بیان کرد : توصیه میکنیم ضمن تبری از مساله توهین به نبی اکرم(ص) از تفکر سکولاریستی و سکولار ها حمایت نکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، متن نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَي الْكُفَّارِ رُحَماءُ بَيْنَهُمْ
 معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان
باسلام
مطلع شدیم جنابعالی از فردی که نه در کرسی آزاداندیشی بلکه در یک محفل گفتگوی انتخاباتی که حضرت نبی اکرم(ص) را به سکولاریسم منفور و وهن آلود نسبت داده است حمایت کرده اید، با اظهار تاثر از موضع حضرتعالی:
اولا : ضمن اینکه  مساله اهانت به ساحت مقدس نبی اکرم(ص) جای دعوای سیاسی نیست، توصیه میکنیم ضمن تبری از این مساله  از تفکر سکولاریستی و سکولار ها حمایت نکنید.
ثانیا : آزادی،  آرمان نظام و مردم است که در شعار استقلال ،آزادی ، جمهوری اسلامی در ذیل پرچم اسلام عزیز و نام پر برکت پیامبر مهربانی ها برای همه ما محترم و مورد حمایت می باشد.اما متاسفانه شاهدیم که همانند برخورد دوگانه غرب با مساله حقوق بشر،غرب زده ها نیز با مساله آزادی برخورد دوگانه دارند.
یک سوال :
آیا  دانشجویی که در دانشگاه  ملی ملایر در اعتراض به پیام انجمن صنفی غیر قانونی اساتید از یک استیکر ساده استفاده کرد و توسط جریان متبوع شما بازداشت شد به اندازه #سکولار خواندن پیامبر بزرگ اسلام(ص) توسط دوستان شما مشمول حمایت از آزادی بیان نمیشد؟؟؟
چگونه آزادی بیان را برای سکولار خواندن پیامبر خدا مطلوب میشمارید،اما جریان متبوع شما در مجلس طرح 2 فوریتی برای حبس چند ماهه  دانشجویان منتقد در جریان سخنرانیها و تجمعات را ارائه میدهند ؟؟
شما بفرمایید این تناقضات را چگونه میتوانیم جمع کنیم؟؟

 

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار