مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. خرداد 1396 - 23:42   |   کد مطلب: 21112
عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات در خراسان رضوی گفت: متخلفین در انتخابات در هر مقامی باید به مراجع قضایی معرفی شوند و نباید هیچ کوتاهی در این موضوع انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حسین مقصودی رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در گفت و گو با بصیر سبزوار با بیان اینکه تخلفات صورت گرفته مختص به یک شهر نبوده است اظهارداشت: در پی شکایات و اعتراضات بازشماری 150صندوق در مشهد و 50صندوق در نیشابور اغاز شده است و همچنین هیئت ویژه رسیدگی به تخلفات به سبزوار نیز اعزام شده اند.

 

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به رسیدگی های انجام شده بیان داشت: تا کنون مدرکی در خصوص ابطال انتخابات در هیچ شهری به دست نیامده است.

 

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ممکن است با بازشماری و بررسی ها تغییری در نتیجه انتخابات حاصل نشود تاکید کرد: با اثبات تخلف در انتخابات هرفرد در مقام و جایگاهی به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.

 

مقصودی همچنین به ابطال یک صندوق در قدم گاه اشاره کرد و افزود: با ابطال این صندوق نتیجه انتخابات در این شهر دچار تغییرات شده است.

 

نماینده مردم سبزوار با بیان اینکه رعایت حق و الناس و صیانت از آرا مردم یکی از مهمترین دغدغه ها اعضای هیئت نظارت ست تاکید کرد: مسئولین امر باید تمام تلاششان را انجام دهند تا مردم با ارامش خاطر در انتخابات شرکت کنند.

 

انتهای پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار