مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. تير 1396 - 0:59   |   کد مطلب: 21286
مسجد النبی(ص) همدان به مانند سال های قبل با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در مسیر اشاعه فرهنگ داوطلبی و تحقق بخشیدن به شعار نوع دوستی ، طرح اهدای سبد غذایی به خانواده های محروم را اجرایی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، مهدی محمدی مسئول هیئت امنا مسجد النبی(ص) همدان در گفت و گو با خبر نگار صدای دانشجو گفت : ماه مبارک رمضان از برکات بیشتر و بالاتری نسبت به ماه های دیگر برخوردار است . ماه رمضان ماه نزول قرآن، ماه مغفرت و آمرزش، ماه جود و کرم، ماه بخشش و نیکوکاری، ماه ایثار و از خود گذشتگی، ماه جهاد و کوشش، ماه سعی و تلاش، ماه رحمت و سازندگی و ماه ضیافت الله است. در روایت ها آمده است که یکی از فلسفه های گرفتن روزه این است که انسان درد، رنج و نداشتن را درک کند.

 

وی افزود : با توجه به اینکه کمک به نیازمندان و مستمندان بهترین درس در ماه مبارک رمضان است ، مسجد النبی(ص) همدان به مانند سال های قبل با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در مسیر اشاعه فرهنگ داوطلبی و تحقق بخشیدن به شعار نوع دوستی ، طرح اهدای سبد غذایی به خانواده های محروم را اجرایی کرده است ؛ که این طرح با مشارکت عموم مردم ، نمازگزاران  و نیکوکاران منطقه و الگو گرفتن از سیره ی حضرت علی (ع) صورت گرفته که نیازمندان جامعه را یاری می‌ رساند.

 

محمدی ادامه داد : خیرین منطقه برای شرکت در این طرح استقبال خوبی نشان دادند و با کمک های مادی خود نقش مهمی در تهیه ی این سبد های غذایی داشتند ؛  این بسته‌های مواد غذایی شامل روغن، قند، شکر، ماکارونی، مرغ، برنج، و مایع ظرفشویی بوده که ارزش هر بسته غذایی 80 هزار تومان است.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار