مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. تير 1396 - 22:36   |   کد مطلب: 21302
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سپاه مربوط به شخص خاصی نیست بلکه یک ارگان مقدس برای نظام جمهوری اسلامی است و مانند ارتش، باید به این نیروها افتخار کنیم که کیاست نظام را حفظ می کنند و تضعیف این ارگان های نظامی به هر لحن و سخنی تضعیف نظام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از بوتیا نیوز چند روز پیش درست بعد از گذشت ۴ روز از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر داعش در دیر الزور حسن روحانی در جمع فعالان اقتصادی اظهاراتی تند و عجیب علیه سپاه مطرح کرد که واکنش بسیاری از مردم  و مسئولین را به دنبال داشت.

 روحانی در این مراسم سیاست های ابلاغی اصل ۴۴ را بهترین بهانه برای حمله به سپاه می بیند و می گوید: ابلاغ سیاست‌های اصل ۴۴ برای این بود که اقتصاد به مردم واگذار شود و دولت از اقتصاد دست بکشد اما ما چه کار کردیم؟ بخشی از اقتصاد دست یک دولت بی‌تفنگ بود که آن را به یک دولت با تفنگ تحویل دادیم، این اقتصاد و خصوصی‌سازی نیست.
 
نکته جالب تر اینجاست که روحانی دیواری کوتاه تر از سپاه برای فرار از  شکست های برجام نمی بیند و دلیل عدم سرمایه گذاری کشورهای خارجی در ایران را این گونه بیان می کند: سرمایه گذاران از آن دولتی که تفنگ نداشت می‌ترسیدند چه برسد به اینکه اقتصاد را به دولتی دادیم که هم تفنگ دارد و هم رسانه در اختیار دارد و همه چیزی دارد و کسی جرأت ندارد با آنها رقابت کند.

البته این نخستین‌ بار نیست که حسن روحانی برای فرافکنی، علیه سپاه اظهارنظر می‌کند اما این اظهارات در حالی است که امروز نه تنها مسئولین بلکه مردم با همه وجود خدمات ارزنده سپاه در عرصه های مختلف امنیتی، سازندگی و رونق اقتصادی را درک می کنند و اگر از آن ها سوال کنی می گویند همه مشکلاتی که دولت از رفع آن ها فرار می کرد توسط سپاه حل شد.

حال این اظهارات آقای روحانی در این برهه از زمان که قدرت دفاعی سپاه لرزه بر اندام دشمن انداحته است چه دلیلی دارد سوالی است که ما زا آقای روحانی داریم .

تضعیف ارگان های نظامی به هر لحن و سخنی تضعیف نظام است

نادر قاضی پور در واکنش به اظهارات روحانی بر علیه سپاه پاسداران در گفت و گو با « بوتیا نیوز » گفت: به گفته امام خمینی (ره) سپاه پاسداران یکی از ارکان اصلی نظام است و در زمان جنگ، ارتش ما و همین سپاه پاسداران بودند که مملکت را از گزیند دشمن حفظ کردند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: بعد از شروع فعالیت های ضد انقلاب در نوار غربی کشور و جنوب شرق کشور این برادران سپاه بودند که شهید دادند تا  مملکت را از چنگال شوم تروریست ها نجات دادند.

قاضی پور تصریح کرد: در جریان داعش هم این برادران سپاه بودند که در شامات و بغداد جنگ کردند تا جنگ به خانه ما نیاید و جنگ را به خارج از مرزهای کشور کشاندند و شهدای فراوانی را در این راه دادند.

وی بیان کرد: سپاه مربوط به شخص خاصی نیست بلکه یک ارگان مقدس برای نظام جمهوری اسلامی است و مانند ارتش، باید به این نیروها افتخار کنیم که کیاست نظام را حفظ می کنند و تضعیف این ارگان های نظامی به هر لحن و سخنی تضعیف نظام است.

این نماینده مجلس در ادامه تاکید کرد: اگر نظام شکست بخورد دشمن برایش فرقی نمی کند روحانی که بوده است یا فلانی، آن ها تر و خشک را با هم می سوزانند و بر عکس بیشترین ضربه را همین  افراد خواهند خورد.

حمله به سپاه به خاطر برخی منافع همانند خاری است که اول چشم خودشان را کور می کند

قاضی پور ادامه داد: انتظار داریم رئیس جمهور که بعد از رهبری شخص دوم این نظام است بیش از بقیه برای حفظ این نظام دلسوزی کند و بداند که تضعیف سپاه تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و جایگاه سپاه در عرصه اقتصادی و سازندگی را خود شخص روحانی بهتر از هر کسی می داند که اکثر پروژه های افتتاح شده توسط دولت کار سپاه بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: لذا این صحبت ها که به خاطر برخی منافع علیه سپاه مطرح میشود، همانند خاری است  که اول در چشم خودشان خواهد رفت.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار