مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. تير 1396 - 10:43   |   کد مطلب: 21330
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن تبریک شکست سنگین داعش در موصل به دولت و ملت عراق، خواستار تداوم مبارزه جمعی برای خشکاندن ریشه های فکری و تامین مالی تروریسم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از فارس؛ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن تبریک شکست سنگین داعش در موصل، خواستار تداوم مبارزه جمعی برای خشکاندن ریشه های فکری و تامین مالی تروریسم شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شکست سنگین داعش در پایتخت خودخوانده خود در موصل که با مقاومت دولت و ملت عراق و رشادت های ارتش و نیروهای مردمی به دست آمد را به دولت و ملت، مرجعیت شیعه و علمای همه مذاهب و ادیان، اقوام، نیروهای مسلح عراق و نیروهای رزمنده داوطلب مردمی تبریک گفت.

قاسمی با آرزوی تحکیم ثبات، امنیت، آرامش و رفاه هر چه بیشتر برای مردم در چارچوب عراق یکپارچه، دموکراتیک و منسجم، بر ضرورت تداوم مبارزه دسته جمعی منطقه ای برای خشکاندن ریشه های فکری و قطع منابع تامین مالی تروریسم در عراق و منطقه تاکید و آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای کمک به ملت ها و دولت های منطقه تا نابودی کامل بقایای تروریست ها اعلام کرد.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار