مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. تير 1396 - 15:29   |   کد مطلب: 21332
جوانان مومن و انقلابی و پیرو خط امام باید با تشکیل میز گرد فرهنگی و همایش فرهنگی و برگذاری تریبون به صورت خودجوش به نقد فرهنگ غرب بپردازند و از فرهنگ اصیل اسلامی دفاع کنند و آن را تبیین کنند و شبهات فرهنگی را پاسخ دهند و آحاد مردم را از جنگ فرهنگی دشمن آگاه سازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، فرهاد حقی جانشین بسیج مسئول دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو گفت:  مقصود از مفهوم آتش به اختیار که رهبر معظم انقلاب  طرح فرمودند این است که وقتی فرهنگ فساد و شیطانی غرب که خود باعث بی هویت شدن مغرب زمین شده است به صورت نرم وارد نظام فرهنگی جوامع اسلامی می شود و قصد دارد که نسل جوان را بی هویت و بی غیرت سازد و و از طرف دیگر، مدیران فرهنگی کشور نتوانند  مسائل اصلی و فرعی و مهم را از هم تشخیص دهند و نهادهای فرهنگی را گرفتار امور فرعی کنند و نتوانند امور اصلی فرهنگی را مدیریت کنند ، نوبت به آتش به اختیار می رسد. 

وی افزود :جوانان مومن و انقلابی و پیرو خط امام باید با تشکیل میز گرد فرهنگی و همایش فرهنگی و برگذاری تریبون به صورت خودجوش به نقد فرهنگ غرب بپردازند و از فرهنگ اصیل اسلامی دفاع کنند و آن را تبیین کنند و شبهات فرهنگی را پاسخ دهند و آحاد مردم را از جنگ فرهنگی دشمن آگاه سازند.

حقی ادامه داد : اینکه رهبر معظم انقلاب به جوانان مومن و متعهد و انقلابی داعتماد کرده اند نشان از سرمایه گذاری رهبری روی این طیف کار آمد برای آینده می باشد ، جوانان و یا همان افسران جنگ نرم طی چند سال اخیر در آزمون ها پیروز میدان بوده اند ؛ جوانان انقلابی با قدر دادن بود این موهبت از سوی  معظم له ، برای تحقق فرامین رهبر عظیم شان انقلاب باید همت خود را به کار گیرند .

وی گفت:  افسران جنگ نرم در مطالعه و مطالبه حداکثری در تمام زمینه های کلان و ریز کشور باید با بصیرت عمل کنند. که اگر چنین اتفاقی بیافتد کمک شایان به تعالی کشور میکند ،وقتی که درخواست  های منطقی قشر دانشجو که خود را متعهد به آرمان های انقلاب و کشور می دانند  با عث میشود که کشور وارد عرصه نو شود و قتی که جوانان با درک و تشخیص به موقع معظلات و اختلال های موجود  درون کشور در صدد رفع آن بر می آیند و اقدامات عملی مفید انجام میدهند می شود آتش به اختیار ؛ لقبی که هرکسی لیاقت داشتنش را ندارد.

فرهاد حقی ادامه داد: حضور قشر دانشجو در تببین انقلاب و آرمان انقلاب برای آحاد مردم ، حضور در عرصه فرهنگ و تببین شاخصه های فرهنگ اسلام ناب محمدی ، حضور در عرصه سیاست و بیان شاخصه های عزت و اقتدار و عدم سازش با دشمنانت قسم خورده ، حضور در مناطق محروم کشور که مایه دلگرمی این مردمان می شود که خود بیان واضح و شفاف آتش به اختیار می باشد .

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار