مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. تير 1396 - 23:46   |   کد مطلب: 21339
احسان قاضی‌زاده هاشمی در خصوص بررسی هنجارشکنی‌ها و شوخی‌های جنسی برنامه خندوانه در شورای نظارت بر صدا وسیما اظهار داشت: ما هنوز گزارش دقیقی از برنامه دریافت نکرده ایم، باید صبر کنیم کارشناسان شورا گزارش دریافت کنند و پس از آن موضوع را بررسی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص بررسی هنجارشکنی‌ها و شوخی‌های جنسی برنامه خندوانه در شورای نظارت اظهار داشت: ما هنوز گزارش دقیقی از برنامه دریافت نکرده ایم، باید صبر کنیم کارشناسان شورا گزارش دریافت کنند و پس از آن موضوع را بررسی کنیم.

 

وی افزود: با توجه به اینکه جلسات شورا چند وقتی است برگزار نشده، موارد باید به شورا گزارش شود تا در اولین جلسه شورا آن را بررسی کنیم.

 

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: آخرین جلسه شورای نظارت به پیش از ایام شب‌های قدر بازمی‌گردد و اولین جلسه بعد از ماه مبارک رمضان طی این هفته یا نهایتا هفته آینده برگزار می‌شود.

 

قاضی زاده هاشمی در پایان اظهار داشت: در شورا مراتبی وجود دارد و کارشناسان شورا باید موضوعات را کارشناسی کنند، گزارش آن را ارائه دهند و بعد از بررسی در جلسات شورا در مورد آن اظهار نظر می‌شود.

 

به گزارش دانا؛ در روزهای اخیر شوخی‌های جنسی و هنجارشکنی در بخش مسابقه "خنداننده‌شو" برنامه خندوانه مورد اعتراض مردم و برخی مسئولان قرار گرفته و این در حالی است که شورای نظارت بر صدا و سیما هنوز بعد از ماه مبارک رمضان هیچ جلسه‌ای برگزار نکرده است و اعضای این شورا هیچ گزارشی در این‌باره دریافت نکرده‌اند.

انفعال شورای نظارت بر صدا و سیما در برخورد با تخلفات و هنجارشکنی‌هایی که بعضا در رسانه ملی مشاهده می‌شود به حدی زیاد است که به جرات می‌توان این شورا را "تشریفاتی" دانست.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار