مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. تير 1396 - 21:04   |   کد مطلب: 21414
سردار فضلی از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در 7 استان کشور خبر داد و آذربایجان‌شرقی را الگوی مناسب برای اجرای این طرح برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از آناج،  آناج، سردار علی فضلی در جریان سفر به تبریز با ادای احترام به شهدای آذربایجان‌شرقی، ابراز داشت: این استان توفیقات بسیاری در خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی داشته و دیار شهیدان بزرگورای چون شهید آقا مهدی و حمیدآقا باکری، تجلایی و یاغچیان است که این شهدای بزرگوار حق بسیاری بر گردن ما دارند.

وی که برای شرکت در جلسه قرارگاه جوادالائمه سازمان بسیج مستضعفین به همراه مسئولانی از وزارت کشور و دستگاه‌های مختلف به آذربایجان‌شرقی سفر کرده است اظهار امیدواری کرد: بسیج توفیق بیشتری در کمک به دستگاه‌های مسئول در زمینه محرومیت زدایی داشته و بیش از پیش موفق به خدمت گذاری به مردم عزیز باشد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تشریح طرح کرامت بیان داشت: بسیج در حوزه آسیب‌‌های اجتماعی و محرومیت زدایی که دغدغه اصلی مردم و نگرانی رهبر معظم انقلاب است در قالب طرح کرامت در 7 استان کشور اقدامات وسیعی را با مشارکت وزارت کشور و دیگر دستگاه های مسئول پیگیری می‌کند.

وی افزود: مردم در این محلات دچار محرومیت هستند و معضلات اجتماعی به نسل جوان آسیب زده است؛ ما ساکنان این محلات محروم را همچون عائله خود می‌دانیم و با همه توان بدنبال محرومیت زدایی و مقابله با آسیب های اجتماعی با بکارگیری توان نیروی مردمی بسیج هستیم.

این مقام نظامی با اشاره به اهداف اساسی این طرح و گام‌های موفق در 70 محله انتخاب شده برای اجرای طرح کرامت گفت: قطعا با روحیه جهادی و بسیجی و با هماهنگی و بسترسازی لازمه، این طرح به نتایج بهتری خواهد رسید.

وی به سوابق درخشان سپاه و بسیج در آذربایجان‌شرقی در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و محرومیت زدایی اشاره و با تقدیر از میزبانی سپاه عاشورا، توضیح داد: بخش نخست جلسه امروز به اخذ گزارش و پیگیری اجرای طرح کرامت در 70 محله منتخب 7 استان کشور اختصاص داشته و بعد از ظهر امروز نیز اجرای موفق طرح کرامت 2 در استان آذربایجان شرقی به عنوان الگوی دیگر استان‌های مجری طرح محور بحث خواهد بود.

سردار فضلی در پایان ظهار داشت: با فضل الهی در آینده نه چندان دور شاهد نتایج مثبت این طرح در محلات محروم مواجه با آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود؛ گام‌های مهم اولیه برداشته شده است و با پیش بینی الگوهای اجرایی قطعا شاهد آبادانی این محلات و رفع معضلات اجتماعی خواهیم بود.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار