مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. تير 1396 - 11:31   |   کد مطلب: 21527
دبیر کانون عفاف و حجاب دانشگاه آزاد اسلامی همدان از برگزاری مسایقات کتابخوانی هفته عفاف و حجاب این دانشگاه به خبرنگار صدای دانشجو خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، سیده فاطمه موسوی، دبیر کانون عفاف و حجاب دانشگاه آزاد اسلامی همدان، در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار صدای دانشجو، از برگزاری مسابقاتی در سطح دانشگاه به مناسبت فرارسیدن هفته عفاف و حجاب خبر داد.

موسوی در این مصاحبه گفت: برنامه های زیادی برای این هفته پی ریزی شده بود، که  با توجه به عدم حضور دانشجویان در دانشگاه در حال حاضر اجرای برنامه ها به تعویق افتاده، که به عنوان نمونه ای از این برنامه ها، برگزاری یک کارگاه مرتبط با موضوع عفاف و حجاب بوده است.

در حال حاضر یک دوره مسابقه بین خود اعضای کانون برگزار شده که بر اساس آن حدود 24 کتاب بین افرادی که تمایل به شرکت در مسابقه داشتن توزیع گردیده  است که برطبق آن و باتوجه به موضوع به خلاصه نویسی مفاهیم کتب ارايه شده در مهلت سه روزه خود بپردازند.براین اساس طی نشست هفته آتی بهترین خلاصه و مناسب ترین کتاب برگزیده می شود تا کتاب منتخب منبعی برای برگزاری مسابقه بین سایر دانشجویان شود .

لازم به ذکر است در انتها برای برگزیدگان این مسابقات جوایز نفیسی در نظر گرفته شده، که از طرف شورای فرهنگی دانشگاه تهیه و پشتیبانی می گردد.

انتها پیام / چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار