مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. تير 1396 - 23:55   |   کد مطلب: 21536
طیبه سیاوشی در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر عدم حضور وزیر "زن" در کابینه دولت دوازدهم گفت: این مسائل تا نهایی شدن لیست وزرای پیشنهادی ادامه دارد و بیشتر این‌ها حدس و گمان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، طیبه سیاوشی عضو فراکسیون زنان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر عدم حضور وزیر "زن" در کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: این مسائل تا نهایی شدن لیست وزرای پیشنهادی ادامه دارد و بیشتر این‌ها حدس و گمان است.

 

وی افزود: فضای انتخاب افراد بسیار بسته است و حتی برخی معاونان، وزرا و اعضای کابینه هم از ترکیب کابینه جدید خبر ندارند و به همین دلیل هم برخی می‌گویند یک وزیر زن حضور دارد، برخی می‌گویند سه وزیر زن و برخی هم می‌گویند قرار است از بانوان به عنوان وزیر استفاده نشود.

 

عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: این فراکسیون رایزنی‌های خود را با مسئولان دولتی داشته، نظرات خود را منتقل کرده، مذاکرات انجام شده تا از توانمندی بانوان استفاده شود.

 

خاطرنشان می شود که سهیلا جلودارزاده دیگر عضو فراکسیون زنان مجلس طی گفت و گویی اعلام کرده بود که باخبر شده هیچ زنی به عنوان وزیر در کابینه دولت دوازدهم حضور نخواهد داشت؛ این در حالی است که حضور وزیر زن در کابینه دولت دوزادهم یکی از خواسته های اصلی فعالان حزبی اصلاح طلب از حسن روحانی است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار