مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. تير 1396 - 23:13   |   کد مطلب: 21550
جشن اولین سالگرد راه اندازی فعالیت «فارس پلاس» با حضور برخی مسئولان و شخصیت‌های فرهنگی، نمایندگان مجلس و خبرنگاران و اصحاب رسانه در تالار اندیشه حوزه هنری تهران آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا، جشن اولین سالگرد «فارس پلاس» از ساعت 15:30 با قراِِِئت آیاتی چند از کلام الله مجید و حضور جمعی از شخصیت های فرهنگی و اجتماعی در تالار اندیشه حوزه هنری آغاز شد.

در ابتدای مراسم و پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، کلیپی از چهره های محبوب و معروف فضای مجازی در سالن پخش شد.

پس از پخش این کلیپ، حامد طالبی -مدیر فارس پلاس- به روی سن آمد و ضمن خوشامدگویی به حاضران در سالن، گزارشی از فعالیت یک ساله فارس پلاس ارائه داد.

حامد طالبی: تلاش «فارس پلاس» بر تمرکز اهداف نیروهای فعال انقلابی در فضای مجازی است

مدیر فارس پلاس گفت: با پشت هم ایستادن‌ها و حمایت‌های نیروهای انقلابی که در عرصه فضای مجازی فعال هستند، تلاش داریم با وجود اختلاف سلیقه، به کمک یکدیگر بیاییم و به همین جهت می‌کوشیم تا این افراد را برای جلوگیری از اهداف مجزا، منسجم کرده و فقط اهداف مشترک را جست‌وجو و آن را به دست بیاوریم. 

حامد طالبی تصریح کرد: در فارس پلاس به دنبال افراد مشهور و انتشار مطالب نیستیم، اما می‌کوشیم تا حرف‌های خوب را از افرادی منتشر کنیم و تمرکز خود را برای به دست آوردن آن به کار ببندیم که مطالب آنها بیشتر دیده شود و در حقیقت به آنها ضریب بیشتری دهیم. 

لحظه به لحظه به جمعیت حاضران افزوده می شود. نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، بهنوش بختیاری، امیرحسین مقصودلو (امیر تتلو) و سجاد رضایی دانش‌آموز مشهور اصفهانی در میهمانی جشن یک‌سالگی فارس پلاس حضور دارند.

عزت الله ضرغامی -رییس اسبق صداوسیما-، حجت الاسلام رسایی و همسر و فرزند شهید بلباسی هم به مراسم جشن سالگرد فارس پلاس آمدند.

در ادامه این مراسم، عزت الله ضرغامی که خود نیز در حال حاضر از فعالان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است، برای لحظاتی به روی سن آمد و درباره «فارس پلاس» گفت.

ضرغامی: مشتری پروپا قرص فارس پلاس هستم/ فضای مجازی شبیه قهوه خانه است

رئیس پیشین سازمان صداوسیما گفت: امروز فارس پلاس شتاب دهنده ظرفیت های نیروهای خودی و سالم انقلابی در فضای مجازی است که کار کمی نیست.

در این مراسم سید عزت الله ضرغامی در سخنانی گفت: تبریک می گویم یکسالگی کانال خوب فارس پلاس را. من از مشتری های این کانال خوب هستم و با اینکه در کنار کانال رسمی فارس قرار گرفته دارای هویت مستقل شده و تعداد اعضاء آن نشان از توجه مخاطبان به این کانال است که موفقیت ارزشمندی است.

وی افزود: فارس پلاس با عملکردی که داشته و متفاوت از سایر کانال‌ها جایش در بین کانال های این چنینی خالی بود چرا که فارس پلاس تلاش می کند که حرف ها و تصاویر خوب را از بین کانال های دیگر درست انتخاب کند و حدالمقدور لینک آن کانال هم بگذارد و یک کیمیاست. من که 3 سال است در فضای مجازی فعالیت میکنم میدانم که کار بسیار خوبی است.

ضرغامی همچنین در میان سخنانش به حضور بهنوش بختیاری اشاره کرد و درباره حضورش در فضای مجازی گفت: ایشان تواضع بسیاری دارند و من روزی میخواستم سوار هواپیما بشوم و در آنجا آقای مقصودلو را دیدم و یاد دیدار و تقاطع آقای رئیسی افتادم که در این باره توضیح داد. همچنین خانم بختیاری روحیه ای شبیه به فارس پلاس دارند.

بهنوش بختیاری که از او به عنوان یکی از پر مخاطب ترین افراد فضای مجازی نام برده می شود برای لحظاتی به روی سن آمد.

بهنوش بختیاری: همیشه پشتیبان کشورم هستم/ وقتی مورد هجمه قرار گرفتم هیچ هنرمندی از من دفاع نکرد

بهنوش بختیاری گفت: ما از آزادی بیان حرف میزنیم ولی خدا نیاورد روزی که حرفی بزنیم به مذاق کسی خوش نیاید.

در این مراسم بهنوش بختیاری در سخنانی گفت: در عمرم چنین جایی حضور نداشتم و به این شکل از من تقدیر نشده بود. خیلی ممنون و تشکر میکنم از فارس پلاس و حمایت هایی که به صورت مجازی داشتید.گاهی به خدا میگفتم که میبینی من چه میکشم و همه اینها به خاطر نیت من بوده است.

وی عنوان داشت: من با تتلو خیلی وقت است که آشتی کرده ام و خوشحالم که او هم فردی است که عقایدش را بیان می کند. سال گذشته روزنامه آفتاب یزد توهین های وحشتناکی به من کرد اما من نتوانستم جواب توهینهایشان را بدهم در این میان از خبرگزاری فارس تشکر می کنم که در این زمینه حمایت کرد آن هم در حالی که هیچکدام از هنرمندان از من دفاع نکردند.حضور امروز من در اینجا به منزله این است که بگویم ما اهل یک خانواده هستیم.

در ادامه مراسم خانواده شهید بلباسی به روی سن آمدند و از خانواده این شهید مدافع حرم تقدیر شد. حجت الاسلام ذوالنور هم به جشن سالگرد فارس پلاس آمده است.

 این مراسم با مشارکت فروشگاه اینترنتی 5040 برگزار می شود.

وحید ایمانی، مجری برنامه متن و حاشیه که به خاطر برخی نقدها به دولت با مشکلاتی مواجه شده بود، از حاضران در حوزه هنری است. او در جملاتی کوتاهی گفت: امیدوارم روزی کسانی در رسانه ملی روبروی رئیس جمهور بنشینند و با او مصاحبه کنند و فقط لبخند بزنند و به به بگویند.

بخش دیگر این مراسم به تجلیل و قدردانی از محسن مقصودی مجری برنامه تلویزیونی ثریا اختصاص داشت که پس از دریافت هدیه خود در سخنانی گفت: فارس پلاس نقش مهمی در تجمیع نیروهای انقلابی داشت و همواره در فراز و فرودهای برنامه ثریا با ما همراه بود.

مقصودی: فارس پلاس نقش مهمی در تجمیع نیروهای انقلابی داشت/ ایمانی: امیدوارم روزی برسد که مصاحبه کنندگان با رئیس جمهور فقط لبخند نزنند

مقصودی گفت: صداوسیما برای بهبود فضای نقد باید از خودش شروع کند و فیلم ها و سریال ها در خود صداوسیما نقد شفاف بشود که در دوره آقای ضرغامی هم این اتفاق کمتر افتاد.امیدوارم یه جای آوردن مسئولان در برنامه ها خودمان خودمان را نقد کنیم.

در ادامه برنامه از سکینه خدابنده‌لو، مربی تیم ملی تیراندازی که در کاروان ورزشی ایران در المپیک ریو با حجاب خود در پیشانی کاروان درخشید، تقدیر شد.

تقدیر از حسام نواب صفوی، بازیگر نام‌آشنای سینما که مورد هجمه مدعیان آزادی‌بیان قرار گرفت و تقدیر از امیر سرکرده، کارشناس هواشناسی که در آنتن زنده تلویزیون گفته بود علاوه بر آب و هوا به آمریکا هم نمی شود اعتماد کرد، از دیگر برنامه های جشن یک سالگی فارس پلاس بود.

تقدیر از 11 فعال برتر فضای مجازی در سالگرد فارس پلاس

در مراسم جشن اولین سالگرد فعالیت فارس پلاس، از بهنوش بختیاری به پاس فعالیت‌های مؤثر در فضای مجازی و آتش به اختیار بودنش و همچنین امیرحسین مقصودلو (تتلو)  به دلیل ظرفیت بالایش در تحمل تخریب، حامد مدرسی تلویزیون به پاس تقدیر از اقدام اخیر موشکی اخیر سپاه پاسداران در هدف قرار دادن مقر داعش، احمد بحری از محیط بانان کشور به پاس تلاشش در انعکاس نگرانی درخصوص انقراض طبیعت، وحید ایمانی مجری تلویزیون به دلیل سوالات صریح از مسئولان و مدیران کشور، محسن مقصودی تهیه کننده و مجری ثریا برای پیگیری مطالبات مردم و تحمل هجمه‌های مختلف، حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون برای پیگیری حقوقی و مطالبه حق ملت ایران، زهرا خوشاب مجری باشگاه خبرنگاران جوان به دلیل تحمل واکنش منفی وزیر مسکن عباس آخوندی، امیر سرکرده کارشناسان هواشناسی به دلیل صراحت کلامش، سیکنه خدابنده لو پرچم دار تیم ورزشی ایران در المپیک ریو به پاس داشتن حجاب برتر، سید عزت الله ضرغامی به پاس ایستادگی در مقابل انتقادات و سجاد رضایی دانش آموز اصفهانی به پاس صداقت در کلام تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار