مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. مرداد 1396 - 21:49   |   کد مطلب: 21642
منتخب شورای پنجم تهران گفت: وجود آقای هاشمی نقطه قوتی است برای شورای شهر و نقش مهمی در طرح نظارت بر شهرداری دارد اما تا کنون تصمیمی بر اینکه ایشان می‌خواهند به عنوان شهردار معرفی شوند وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از تهران نیوز، ناهید خداکرمی، منتخب مردم در شورای پنجم شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار تهران نیوز در خصوص لیست هفت نفره شهردار پیشنهادی تهران گفت: اعضاء شورا  به این هفت نفر فرصت دادند تا ظرف دو هفته آینده برنامه‌های پیشنهادی خود را که منطبق شرایط حال تهران و برنامه پنجم توسعه شورای شهر است ارائه کنند.

 

خداکرمی با اشاره به سوابق افراد پیشنهادی شهردار شهر  تهران تصریح کرد: آقای قالیباف هم تجربه مدیریت شهری را نداشت اما به عنوان شهردار تهران ۱۲ سال انتخاب شد، ملاک را باید توانمندی فرد قرار داد و از همه مهم‌تر، برنامه‌های اوست که شخص برای بهتر اداره کردن شهر تهران به عنوان پایتخت ایران دارد، و انتخاب شهردار بر اساس برنامه برون رفت تهران به عنوان یک شهر قابل سکونت است.

 

این عضو شورای شهر پنجم در خصوص شهردار شدن محسن هاشمی اذعان کرد: با توجه به اینکه آقای هاشمی سوابق خوب مدیریتی دارند، مصوبه اعضای شورا بود که کسی از درون شورای شهر برای شهرداری تهران کاندید نشود و ایشان منتخب مردم برای شورای شهر است نه شهردار تهران.

 

وی با بیان اینکه شهردار شدن آقای هاشمی منتفی است عنوان کرد: وجود آقای هاشمی نقطه قوتی است برای شورای شهر و نقش مهمی در طرح نظارت بر شهرداری دارد اما تا کنون تصمیمی بر اینکه ایشان می‌خواهند به عنوان شهردار معرفی شوند وجود ندارد.

 

منتخب شورای پنجم با تاکید بر اینکه شهردار تهران قطعنا از طیف اصلاح طلبان است ، افزود:  در تصمیمات خود به خصوص انتخاب شهردار از بزرگان اصلاح طلب مشورت گرفتیم و این هفت نفر نیز مورد تایید این افراد بودند.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار