مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. مرداد 1396 - 22:29   |   کد مطلب: 21672
علی لاریجانی گفت: رفتار آمریکایی‌ها را با دقت رصد، در کمیسیون‌های مربوطه در مجلس تصمیمات لازم را اتخاذ، متناسب با آنها رفتار و به سرعت در صحن آن را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از فارس؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم همایش هیات امناهای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: اقدامات اخیر آمریکایی‌ها بحث تازه‌ای نیست و از وقتی که سنا وارد چنین فضایی شد آنها با چالش‌هایی در داخل مواجه بودند و تحریم‌های اخیر نیز برای ایران و روسیه رصد می‌شود، متناسب با آن تصمیم‌گیری‌هایی می‌شود و یک بخشی در مجلس به شکل طرح در حال بررسی و تدوین است و بخش‌های دیگر نیز در هیأت نظارت بر برجام در حال بررسی است.

وی افزود: این نشان دهنده این است که آمریکایی‌ها در گذشته و حال بدعهدی‌هایی داشته‌اند و مخصوصاً در دوره اخیر تصور می‌کنند اگر با برجام ستیز کنند به نفعشان است ولی بیشترین ضرر را خودشان خواهند کرد و ما خیلی زود می توانیم شرایط را تغییر دهیم، ما رفتار آنها را با دقت رصد می‌کنیم و متناسب با آنها رفتارهای عملی انجام می‌دهیم و در کمیسیون‌های مربوطه در مجلس نیز تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنیم و به سرعت در صحن آن را بررسی خواهیم کرد.

ما از پتانسیل خوب هسته‌ای برخورداریم و به سرعت می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم و اگر آمریکایی‌ها تصور می‌کنند سطح بازرسی‌های آژانس برای آنها خوب نیست می‌توانیم کاهش دهیم و راه های مختلفی پیش روی ماست. ما متناسب با رفتار آنان تصمیم می گیریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما از پتانسیل خوب هسته‌ای برخورداریم و به سرعت می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم و اگر آمریکایی‌ها تصور می‌کنند سطح بازرسی‌های آژانس برای آنها خوب نیست می‌توانیم کاهش دهیم و راه های مختلفی پیش روی ماست. ما متناسب با رفتار آنان تصمیم می گیریم.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار