مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. مرداد 1396 - 23:15   |   کد مطلب: 21766
هیاتی به ریاست رئیس بخش حفاظت از تاسیسات نظامی- امنیتی وزارت دفاع اسرائیل در وزارت کشور جمهوری آذربایجان حضور یافته و در ارتباط با روابط دو جانبه و همچنین وضعیت متساهل در جمهوری آذربایجان به گفتگو پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از آناج،  بنابر اخبار رسانه‌‌‌های جمهوری آذربایجان، هیاتی به ریاست "نیر بن موشه" رییس بخش حفاظت از تاسیسات نظامی وزارت دفاع اسرائیل در چارچوب سفر خود به باکو، در وزارت کشور جمهوری آذربایجان حضور یافت.

به گزارش وزارت کشور جمهوری آذربایجان، در این دیدار عنوان شد: روابط دوستی مردم آذربایجان و اسرائیل دارای پیشینه تاریخی است و روابط دو جانبه مراجع انتظامی دو حکومت طی سال‌‌های اخیر گسترش یافته است. سپس مهمانان اسرائیلی با فعالیت وزارت کشور جمهوری آذربایجان آشنا شدند.

همچنین در این دیدار اعلام شد که تعداد وقوع جنایات در جمهوری آذربایجان در مقایسه با کشورهای مستقل مشترک المنافع بسیار کم است و شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری و فعالیت عادی سرمایه گذاران خارجی در این کشور ایجاد شده است.

"نیر بن موشه" ضمن ابراز رضایت از تسامح و تساهل در جمهوری آذربایجان، اعلام نمود: گسترش هر چه بیشتر روابط میان نهادهای مربوطه دو کشور بسیار مهم است!

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار