مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. مرداد 1396 - 14:39   |   کد مطلب: 21826
همایون یوسفی در خصوص عکس سلفی جمعی از نمایندگان مجلس با موگرینی گفت: صدها عکس در حاشیه جلسه روز گذشته گرفته شد و این مسئله مرسومی است و این عکس یکی از صدها عکسی بود که در جلسه دیروز گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز و عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص عکس سلفی جمعی از نمایندگان مجلس با موگرینی اظهار داشت: صدها عکس در حاشیه جلسه روز گذشته گرفته شد و این مسئله مرسومی است و این عکس یکی از صدها عکسی بود که در جلسه دیروز گرفته شد.

 

وی افزود: هیچ اصراری از سوی هیچکس به خصوص نمایندگان برای عکس نبوده، آقای قشقاوی عکس گرفتند خانم موگرینی جلو ایستادند و نمایندگان هم در ردیف عقب و نباید خیلی بین این عکس با سایر عکس‌ها تفاوت قائل شویم.

 

عضو فراکسیون امید با تاکید بر اینکه عکس نمایندگان با خانم موگرینی، عکسی مثل صدها عکس یادگاری بود که روز گذشته گرفته شده است عنوان کرد: من نمی‌دانم چرا توجه‌ها به این عکس زیاد شده در حالی این کار در مراسمات مرسوم است و مثل این عکس، صدها عکس دیگر روز گذشته گرفته شده است.

 

یوسفی در پاسخ به اظهارات حسام‌‌الدین آشنا گفت: ما نباید هم مسائل را بزرگ کنیم، خانم موگرینی یک مقام رسمی و بالاترین مقام اروپایی بود که به مراسم دعوت شده بود؛ خیلی نباید بین عکس‌ها تفاوت قائل شویم و نباید این بحث را بزرگ کنیم ضمن اینکه تاکید می‌کنم هیچ تقاضایی برای عکس گرفتن نبود.

 

خاظر نشان می‌شود که حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در خصوص عکس سلفی نمایندگان با موگرینی نوشت: "مشکل سیاسی نیست، فرهنگی است. ای کاش با تک تک نمایندگان محترم حاضر در آن تصویر سلفی، مصاحبه ای عمیق گرفته شود."

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار