مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. مرداد 1396 - 23:04   |   کد مطلب: 21835
محمد جواد جمالی در خصوص بررسی موضوع عکس سلفی نمایندگان مجلس با موگرینی در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: اگر هیات رئیسه این موضوع را به هیات نظارت ارجاع دهد ما پیگیری می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، محمد جواد جمالی عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص بررسی موضوع عکس سلفی نمایندگان مجلس با موگرینی در هیات نظارت اظهار داشت: عکس سلفی مربوط به یک نماینده بود و روز گذشته 260 نماینده در مجلس حضور داشتند و چه آن شخصی که خود عکس گرفته چه مابقی را اگر بشماریم بیش از 10 نفر نمی‌شوند.

 

وی افزود: اینکه همه‌ی مجلس را با این چوب برانیم کار منصفانه‌ای نیست، ضمن اینکه کاری که انجام شد دون شأن نمایندگی بود و صلاح نبود؛ هر چند من شنیدم که نماینده شیراز عذرخواهی کرده است.

 

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: روز سه شنبه برخی از نمایندگان به این موضوع واکنش نشان خواهند داد و اگر هیات رئیسه این موضوع را به هیات نظارت ارجاع دهد ما پیگیری می‌کنیم.

 

جمالی ادامه داد: باید دو موضوع را از هم جدا کنیم، اینکه مجلس این کار نکرده و تعداد محدودی از نمایندگان این عمل را مرتکب شده‌اند و آن شخصی هم که سلفی گرفته عذرخواهی کرده است و نباید قوه مقننه را به خاطر رفتار تعداد محدودی از نمایندگان زیر سوال ببریم، همانطور که اگر یک روحانی خلاف کند یا یک هنرمند یا یک خبرنگار، کل آن جامعه را زیر سوال نمی‌بریم.

 

وی در پایان گفت: تذکر و تقبیح این موضوع خوب است اما اینکه در زمین دشمن کل قوه مقننه و مجلس را تحت فشار قرار دهیم و با یک چوب برانیم درست نیست چرا که بسیاری از نمایندگان با این کار مخالف بودند.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار