مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. مرداد 1396 - 23:31   |   کد مطلب: 21950
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: برخی رسانه ها آب به آسیاب دشمن می ریزند و حرف دشمن را در کشور بازتکرار می کنند. اینها فوتبالیستهایی هستند که برای دشمن دروازه بانی می کنند، باید ملت و مسئولین و سایر رسانه های داخلی هوشیار باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با ندای تفرش در خصوص توهین روزنامه قانون به شهدای مدافع حرم گفت: امنیت ملی کشور محدود به مرزهای داخلی نمی شود، بلکه امنیت کشور به امنیت در سطح منطقه و بین المللی گره خورده است.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: لازمه برقراری امنیت واقعی، پایدار و دراز مدت در کشور، رصد تمام زوایای مربوط به تهدیدات، توطئه ها، چالشها، آسیبهای مرزی، منطقه ای، بین المللی، قاره ای و حتی بین قاره ای است. در برابر هر نوع توطئه، فتنه و دسیسه توسط هر جریانی اعم از آل سعود، داعش، استکبار، منافقین و هر نوع جریانی باید مواظب، هوشیار و فعال بود تا کشتی با عظمت جمهوری اسلامی در عرصه اقیانوس بین الملل با قدرت هدایت شود و به پیش برود.

وی افزود: نباید اجازه داد که دشمنان جمهوری اسلامی در هر لباسی اعم از عبری، عربی، اسرائیلی و آمریکایی، داعش و... کشتی با عظمت جمهوری اسلامی را سوراخ کنند و به آن آسیب برسانند. بنابراین خون شهدای مقدسی که در این رابطه ریخته می شود عینا همانند خون شهدای زمان جنگ است. آزادی عرسال، موصل و... همه مایه افتخار ایران و ملت است.

حفظ جریان خطرناک داعش توسط استکبار برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: جریان داعش یک جریان ساده نیست بلکه جریانی خطرناک است که کیسینجر یهودی به ترامپ سفارش کرده که اگر می خواهید با جمهوری اسلامی مقابله کنید بهترین راه، حمایت از داعش است.

اگر مدافعان حرم نبودند باید از چند سال پیش در مرز ایران با داعش می جنگیدیم

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این مطلب که اگر شهدای مدافع حرمی نظیر حججی نبودند، امنیت کشور به خطر می افتاد، یادآور شد: اگر مقاومت شهدای مدافع حرم نبود باید ۳ تا ۴ سال پیش در مرزهای خودمان با داعش درگیر می شدیم. فتوای آیت الله سیستانی و هوشیاری نظام جمهوری اسلامی سبب اقدام به موقع جبهه مقاومت در مقابل داعش شد. اگر این اقدام به موقع نبود باید در مرز قصر شیرین، مهران و خسروی با داعش مبارزه می کردیم. نباید در برابر داعش، آل سعود، آمریکا و استکبار جهانی کوتاه آمد.

امنیت ایران به امنیت سوریه،عراق و یمن گره خورده است

وی با اشاره به اینکه امنیت ملی و عظمت ایران به اعزام نیروهای سپاه قدس به جبهه مقاومت وابسته است، گفت: مگر می شود یک کشور تنها به امنیت خود فکر کند؟ امنیت کشور ایران به امنیت کشورهای دیگری نظیر سوریه، عراق و یمن گره خورده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: اینها کوته نظری است که برخی از افراد، اعزام نیروها را به جبهه مقاومت زیر سوال می برند و ان قلت می آورند. حتی روی مسائلی نظیر حج نیز ان قلت می آورند، درحالی که در طول سال افراد زیادی برای گردش به کشورهای دیگر سفر می کنند، چطور وقتی که افراد قرار است به سفر عبادی حج اعزام شوند برخیها ان قلت می آورند.

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: این رسانه ها آب به آسیاب دشمن می ریزند و حرف دشمن را در کشور بازتکرار می کنند. اینها فوتبالیستهایی هستند که برای دشمن دروازه بانی می کنند. باید ملت و مسئولین و سایر رسانه های داخلی هوشیار باشند. اگر دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی می بینند برخی از رسانه ها کارهای خلاف امنیت می کنند باید با آنها با قاطعیت برخورد کنند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار