مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. شهريور 1396 - 23:54   |   کد مطلب: 22153
رئیس شورای شهر همدان از پیشنهاد دانشگاه بوعلی سینا برای احداث پارک بانوان در محوطه دانشکده کشاورزی و به مساحت 10هکتار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، رئیس شورای شهر همدان از پیشنهاد دانشگاه بوعلی سینا برای احداث پارک بانوان در محوطه دانشکده کشاورزی خبر داد.

 

دکتر ابراهیم مولوی در جریان بررسی برنامه های پیشنهادی مهدی مجیدی برای شهرداری همدان عنوان کرد: دکتر غلامی، رئیس دانشگاه بوعلی سینا پیشنهاد احداث یک پارک بانوان در محوطه این دانشگاه را با مشارکت و هزینه شهرداری داده است.

 

رئیس شورای شهر ادامه داد: پیشنهاد دانشگاه بوعلی سینا زمین 10هزار متری در محوطه دانشکده کشاورزی قدیم  و صرفا برای استفاده دانشجویان دختر این دانشگاه است.

 

مولوی با استقبال از پیشنهاد دانشگاه بوعلی سینا خاطر نشان کرد: پیشنهاد ما این است که علاوه بر دانشجویان دختر، امکان استفاده از این پارک برای سایر زنان منطقه نیز وجود داشته باشد.

 

مهدی مجیدی، معاون شهردار همدان هم از پیشنهاد دانشگاه بوعلی سینا استقبال کرد اما تاکید کرد که امکان استفاده عموم زنان نیز فراهم شود.

 

گفتنی است پیشتر دکتر عمادی، معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا تاکید کرده بود این پارک صرفا برای اسفاده دانشجویان دختر در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار