مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. شهريور 1396 - 23:36   |   کد مطلب: 22164
ولایتی در مورد بازدید از مناطق نظامی ایران گفت: این آرزو را امریکایی‌ها با خودشان به گور خواهند برد تا به بهانه برجام یا هر چیز دیگری از مناطقی که جزو امنیتی‌ترین مناطق جمهوری اسلامی ایران است بازدید کنند چرا که به هیچ وجه به آنها چنین اجازه ای داده نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو ، علی اکبر ولایتی رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد در حاشیه برگزاری همایش تحول علوم پزشکی در دانشگاه آزاد که در سازمان مرکزی این دانشگاه در حال برگزای است در خصوص تحولات اخیر در منطقه و پیروزی های دولت رسمی عراق در تلعفر توضیح داد: آنچه اتفاق افتاده پیروزی های متوالی متحدین و دوستان ایران در منطقه بوده است و ما شاهد این هستیم که علی رغم پیش بینی دشمنان ایران شهر موصل که یکی از دو شهر مهم شهر عراق محسوب می شود از شر داعش آزاد شد. تلعفر نیز که بسیاری از مخالفین دولت به آن دل بسته بودند نیز آزاد شد در حالی که علی رغم توطئه های امریکا و اسرائیل پیروزی هایی صورت گرفته و ما شاهد این پیروزی ها هستیم. 
وی در ادامه در خصوص سوریه توضیح داد: تمامی کسانی که حکومت بشار اسد را حکومتی غیرقانونی می دانستند امروزهر کدام به دنبال راهی هستند تا با بشار اسد مبارزه کنند و کماکان جمهوری اسلامی ایران از متحدین این دولت ها و زنجیره مقاومت عراق، سوریه، لبنان و فلسطین حمایت می کند از سوی دیگر ما شاهد یک نوع از هم پاشیدگی در بین دشمنان منطقه هستیم.
ولایتی در خصوص بازدید از مناطق امنیتی ایران توضیح داد: این آرزو را امریکایی ها با خودشان به گور خواهند برد تا به بهانه برجام یا هر چیز دیگری از مناطقی که جزو امنی ترین مناطق جمهوری اسلامی ایران است بازدید کنند چرا که به هیچ وجه به آنها چنین اجازه ای داده نخواهد شد.
رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: این شعارهای بی پشتوانه دولت جدید امریکا است که مصرف داخلی دارد اما امریکا در ایران و کشورهای منطقه آبرویی ندارد و ما به هیچ وجه اجازه بازدید به آنها نخواهیم داد.
انتهای پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار