مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. شهريور 1396 - 23:42   |   کد مطلب: 22167
رئیس سازمان امور دانشجویان در جمع کاروان ایران در مسابقات دانشجویان جهان از حضور موفق ورزشکاران کشورمان در این مسابقات تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان امور دانشجویان در جمع کاروان ایران در مسابقات دانشجویان جهان از حضور موفق ورزشکاران کشورمان در این مسابقات تقدیر کرد.
 
صدیقی درباره ارزیابی اش از عملکرد کاروان ایران در مسابقات دانشجویان جهان گفت: خوشحالم که کاروان ما در این دوره هم توانست با سربلندی کارش را به خط پایان نزدیک کند.

وی افزود: این دوره در چهار رشته جدید شرکت کردیم که کسب تجربه بودو این نشان داد که می‌توانیم در عرصه‌های جدید مثل تیراندازی با کمان، ووشو، شمشیربازی و بدمینتون موفق باشیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان در ادامه گفت: در این چارچوب حضور دختران دانشجو هم ویژگی خوب دیگری بود که ۳۰ درصد کاروان ایران را شامل می‌شدند و آن‌ها هم متناسب با شرایط، خوب درخشیدند.

معاون وزیرعلوم یادآور شد: ما هم در عرصه ورزش همگانی و ملی کار می‌کنیم و هم در عرصه‌های بین المللی حضور داریم و این باعث می‌شود دانشجویان حضور در عرصه‌های جهانی را هم تجربه کنند و پرچم ایران را به اهتزاز در آورند و امیدواریم این برنامه ریزی ادامه یابد و با کاروان‌های بزرگ تری در عرصه‌های جهانی حاضر شویم.

صدیقی با بیان اینکه با برنامه ریزی‌های همکاران در فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و بضاعت محدودی که از نظر تعداد شرکت کننده داشتیم، نتایج خوبی به دست آوردیم، خاطرنشان کرد: امسال در هشت رشته دراین مسابقات جهانی شرکت کردیم وکشورهایی بودند که با چند صد نفر شرکت کرده بودند و اینکه بچه‌ها با این محدودیت شرکت کردند و نشان دادند ورزش دانشگاهی هم حرفی برای گفتن دارد، جای شکر دارد.

وی از همدلی و همزبانی اعضای کاروان ایران به عنوان یکی از عوامل اصلی موفقیت ایران یاد کرد و گفت: در مجموع کاروان بی حاشیه‌ای داشتیم و به طورکلی در دو دوره اخیر کارنامه خوبی را از خود بر جای گذاشتیم. البته ما در کنار یونیورسیاد، در عرصه‌های دیگر بین المللی نیز حضورهای تخصصی و تک رشته‌ای مثل فوتسال، کشتی و شطرنج هم داریم.

صدیقی در پایان گفت: ما همچنین به ورزش همگانی و رقابت‌های ملی هم توجه داریم و امسال برای اولین بار المپیاد همگانی دانشگاه‌ها را برگزار کردیم و دانشگاه‌ها هم حضور خوبی داشتند وهمدلی خوبی هم بین بخش‌های مختلف آموزش عالی وجود داشت.
 

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار