مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. شهريور 1396 - 21:10   |   کد مطلب: 22251
توسط گروه جهادی تخصصی بیمارستان بقیه‌الله انجام شد:
ویزیت رایگان 3 هزار از اهالی روستای چنارسفلی اسدآباد
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از ویزیت رایگان اهالی روستای چنارسفلی اسدآباد توسط یک گروه جهادی تخصصی در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از نافع؛ سرهنگ حسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با اشاره به حضور گروه تخصصی، فرهنگی و ورزشی جهادی به مدت 6 روز در روستای چنارسفلی اسدآباد، اظهار کرد: در این مدت بیش از سه هزار نفر از مردم کم برخوردار از امکانات دندانپزشکی، داخلی، زنان، روانشناسی و عمومی ویزیت رایگان شدند.
وی تصریح کرد: این گروه جهادی که بالغ بر 80 نفر بودند در زمینه امور پزشکی، ورزشی و فرهنگی فعالیت‌های مختلفی را در این روستا انجام دادند.
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه از 80 نفر گروه جهادی تعداد 40 نفر پزشک و مابقی در زمینه فرهنگی فعالیت داشتند، گفت: این افراد اقدام به کشیدن دندان 950 نفر، پرکردن عصب کشی 650 نفر و رمیم دندان 400 نفر اقدام کردند.
وی خاطرنشان کرد: در زمینه پزشک عمومی نیز 700 نفر و مامایی 200 نفر، روانشناسی 200 نفر و داخلی 70 نفر ویزیت رایگان شدند که در این زمینه ها حدود 400 میلیون تومان هزینه شده است.
مرادی با بیان اینکه یکی از کارها و اقدامات خوب این گروه جهادی در کنار خدمات پزشکی، فعالیت امور فرهنگی در مساجد دانست و گفت: از جمله این برنامه‌ها برگزار کلاس قرآن، نقاشی، احکام و مسابقات فرهنگی و ورزشی بود.
وی گفت: در کنار این اقدامات نزدیک به 6 میلیون تومان سبد کالا توسط گروه جهادی تهیه و در بین خانواده های بی بضاعت تقسیم شده و البته در راستای ایجاد شور و امید بین نوجوانان و جوانان نیز جوائزی به میزان 200 میلیون تومان در زمینه کارهای فرهنگی اهدا شد.
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: تحقق عدالت و خدمات رسانی از مهم‌ترین برنامه های اردوهای جهادی است که با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجودد برای سازندگی و آبادانی کشور می‌توان استفاده کرد که طبق فرمایش امام(زه) عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان وجود ندارد و محرومان ولی نعمتان ما هستند.
وی یادآور شد: ما باید فرهنگ جهادی رادر جامعه حاکم کنیم تا انقلاب اسلامی به اهداف خود برسد چرا که ارزدوهای جهادی برگرفته از فرهنگ جهاد، شهادت و جهاد 8 سال دفاع مقدس است که رزمندگان اسلام افتخاراتی برای نظام آفریدند.
مرادی از اقدامات این گروه که در قالب جوانان تشکیل شد و از ارگان‌ها، اردارات و نهادهایی که این گروه را یاری رساندند، قدردانی می‌کنیم.
انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار