مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. شهريور 1396 - 17:28   |   کد مطلب: 22263
در جلسه کارگروه الگوهای رفتاری دبیران امر به معروف و نهی از منکر؛
دانشگاه‌ آزاد اسلامی، طراحی الگوی رفتاری مدیران نظام اسلامی را برعهده گرفت
در جلسه کارگروه الگوهای رفتاری دبیران امر به معروف و نهی از منکر که به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی مسئولیت «طراحی الگوی رفتاری مدیران نظام اسلامی» را بر عهده گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر بهزاد بهرامی‌نسب، رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه جامع علمی کاربردی بر انضباط اداری و اخلاق حرفه‌ای کارکنان و مدیران تاکید کرد و گفت: این کارگروه با حضور مسئولان ارشد ستاد امر به معروف و نهی از منکر، دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر وزارتخانه­‌های بهداشت و علوم، دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام‌نور تشکیل شد.

وی اظهار داشت: در این جلسه مصوب شد هریک از دانشگاه‌ها و وزارتخانه‌ها عهده‌دار تدوین شاخص‌های الگوی رفتاری در حوزه­ای مشخصی شوند؛ طراحی الگوهای رفتاری با تأکید بر انضباط اداری، مدیریت جهادی، سلامت اداری و اخلاق حرفه‌ای آمران به معروف و ناهیان از منکر در نظام اداری به عهده دانشگاه جامع علمی کاربری گذاشته شد و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عهده‌دار طراحی الگوی رفتاری اساتید و دانشجویان شد.

دکتر بهرامی نسب افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وظیفه طراحی الگوی رفتاری پزشکان و پرستاران و دانشگاه آزاد اسلامی مسئول طراحی الگوی رفتاری مدیران نظام اسلامی شد. دانشگاه پیام‌نور نیز طراحی الگوی رفتاری کارکنان و کارشناسان را برعهده گرفت.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد اعضا تا 45 روز آینده ماموریت‌های محوله را انجام دهند و در جلسه بعدی، سرفصل‌های مربوطه تدوین شود.
انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار