مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. شهريور 1396 - 17:56   |   کد مطلب: 22267
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی همدان :
کارمندان در موفقیت و‌پیشبرد اهداف دانشگاه نقش اساسی دارند
حجت الاسلام و المسلمین حمید رضا قربانی مبین گفت: کارمندان در موفقیت و‌پیشبرد اهداف مجموعه های اداری نقش اساسی دارند در دانشگاهها نیز آنان در پیشبرد اهداف آموزشی و فرهنگی نقش ویژه ای ایفا می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی همدان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی همدان در جمع کارکنان دانشگاه ضمن گرامیداشت و تبریک روز کارمند گفت: کارمندان در موفقیت و‌پیشبرد اهداف مجموعه های اداری نقش اساسی دارند در دانشگاهها نیز آنان در پیشبرد اهداف آموزشی و فرهنگی نقش ویژه ای ایفا می کنند.
وی افزود: کارکنان با تلاش خود زمینه ها و شرایط مناسب را برای آموزش، پژوهش و رشد فرهنگی دانشگاهیان فراهم می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین حمید رضا قربانی مبین با اشاره به احادیث اهل بیت فزود: پاسخگو بودن در برابر ارباب رجوع، بذل تمام توان در حل مشکلات و خدمت به آنان، امانتداری، پی گیری کامل وظایف محوله، نظم در کارها و همدلی و هم افزایی بین خود کارمندان از جمله ویژگی های بارزی است که می تواند یک کارمند را در ایفای وظایف مهمی که بر عهده دارد یاری رساند.
وی ادامه داد: کارمند نمونه فردی است که از بی نظمی، کاغذ بازی و سرگردان نمودن ارباب رجوع، پرخاشگری، خلف وعده و دیگر رذایل اخلاقی مبرا باشد و با همکاری و همدلی با دیگر کارمندان بهترین خدمت رسانی را نسبت به مردم داشته باشد.
انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار