مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. شهريور 1396 - 8:52   |   کد مطلب: 22271
رییس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای ثبت نام دانشجویان جدیدالورود برضرورت برنامه ریزی و ایجاد رویه ای یکسان و مشترک برای تمام پذیرفته شدگان تاکید کرد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سیّدعلی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با تشکیل جلسه ای که با هدف هماهنگی و برنامه ریزی برای ثبت نام دانشجویان جدیدالورود و شاغل به تحصیل با حضور مهندس مهرادفر مدیرکل اجرایی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد ادهمی مقدم مدیرکل دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان و سایر مسئولان دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی و علوم دارویی برگزار شد، بر ضرورت برنامه ریزی و ایجاد رویه ای یکسان و مشترک برای تمام پذیرفته شدگان رشته های علوم پزشکی و انجام تمهیدات لازم توسط حوزه های آموزشی، اداری و مالی و فناوری اطلاعات تاکید کرد .

دکتر ابطحی با تشریح سیاست های اجرایی و چشم انداز دانشگاه در مسیر ارتقای سطح کیفی آموزش رشته های مختلف علوم پزشکی آزاد اسلامی و تبدیل آن به دانشگاهی معتبر و رقابت پذیر در سطح کشور با هدف راه اندازی دوره های جدید دستیاری، فلوشیپ، مقاطع دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد، به ارائه راهکارهای عینی و عملی پرداخت.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر رشد و تعالی خود، نیاز به وحدت و یکپارچگی همه اعضای هیات علمی و کارکنان و همچنین همکاری و هماهنگی تمام حوزه ها دارد، گفت: برای طی این مسیر حس تعهد و عشق سازمانی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی تکریم دانشجویان و خانواده آنان به ویژه در زمان ثبت نام، حفظ حرمت و رفتار مهربانانه مسئولان ارشد و مدیران با کارکنان، رفع نیاز قسمت ها با خرید تجهیزات مورد نیاز - با رعایت قوانین و بخشنامه های موجود - و تلاش در جهت افزایش انگیزه شغلی و رضایتمندی کارکنان و دانشجویان را از عوامل تاثیر گذار در مسیر رشد و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد.

دکتر خلیل علی محمد زاده معاون آموزشی در ادامه این نشست با ارائه گزارشی پیرامون مراحل مختلف ثبت نام و تقویم زمان بندی 11هزار دانشجو گفت: 80 درصد از این دانشجویان، شاغل به تحصیل و تنها 20 درصد بقیه دانشجویان جدیدالورود هستند. ثبت نام از این حجم وسیع دانشجویی دریک بازه زمانی کوتاه 4روزه (19تا 22 شهریور) نیازمند ساماندهی دقیق، تقویت و ارتقای سیستم الکترونیکی، همکاری و هماهنگ حوزه های مختلف دانشگاه است.

مهندس مهراد فر مدیرکل اجرایی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی نیز با ارائه مطالبی درخصوص جزییات و نحوه پذیرش دانشجویان اصلی و ذخیره گفت: از امسال سهمیه 5 درصدی برای جامعه جدیدی از خانواده جانبازان و ایثارگران در نظر گرفته شده که شرایط جذب آنان متعاقباٌ اعلام می شود .

مدیرکل اجرایی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به سوال مسئولان آموزشی درخصوص چگونگی اعلام ظرفیت و نحوه ثبت نام دانشجویان در دو نیمسال مهر و بهمن گفت: اولویت پذیرش دانشجویان از سوی مرکز و بر اساس رتبه دانشجویان در آزمون سراسری اعلام می شود .

دکتر فرهاد ادهمی مقدم مدیرکل دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان نیز با اشاره به نیاز دانشجویان ذخیره برای اطلاع از آخرین وضعیت تکمیل ظرفیت پذیرش و تعیین تکلیف این دانشجویان گفت: اطلاع رسانی سریع و بموقع مسئولان آموزشی از جزئیات مراحل ثبت نام و ارائه آمار و ارقام تعداد پذیرفته شدگان قطعی و بخصوص در مراحل پایانی ثبت نام، کمک موثری در اعلام و جذب دانشجویان ذخیره است .

گفتنی است این جلسه با بحث و بررسی پیرامون مسائلی ازجمله چگونگی ثبت نام دانشجویان پردیس بین المللی کیش و نیز استفاده از امکانات و تجهیزات مطلوب آموزشی آن مرکز برای دانشجویان مقطع علوم پایه پزشکی، نحوه ورود اطلاعات آموزشی و مالی دانشجویان مقطع رزیدنتی توسط کارشناسان حوزه آموزشی و اداری و مالی جهت ثبت نام و انتخاب واحد در سیستم مکانیزه و همچنین چگونگی اخذ پیش پرداخت شهریه دانشجویان و... به پایان رسید .
انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار