مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. شهريور 1396 - 22:08   |   کد مطلب: 22346
سلیمی در تجمع دانشجویان در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران:
قوای سه گانه اقدامات خود در مورد میانمار را به بیانیه محدود نکنند
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: دولت، مجلس و قوه قضائیه نباید اقدامات خود را به صادر کردن یک بیانیه محدود کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری فارس، محمدامین سلیمی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در تجمع امروز دانشجویان مقابل دفتر سازمان ملل در تهران از سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل کشتار مسلمانان میانمار انتقاد کرد و اظهار داشت: ما هیچ وقت از سازمان ملل انتظار رسیدگی به کشتار مسلمانان میانمار را نداریم زیرا همواره شاهد برخورد دوگانه آنها با این نوع مسائل بوده ایم.

وی ادامه داد: اگر ما در مقابل تجاوز به حقوق ستمدیدگان و مظلومان در نقاط مختلف دنیا نایستیم این روند روزی دامن‌گیر کشور ما هم خواهد شد.
این فعال دانشجویی گفت: ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام مسئولیت‌هایی در قبال مسلمانان و مظلومین جهان برعهده دارد که اگر نتواند به آنها عمل کند دیگر نمی‌تواند شعار ام القرایی خود را در عمل نشان دهد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: دولت، مجلس و قوه قضاییه نباید اقدامات خود را به صادر کردن یک بیانیه محدود کنند چرا که کشور ما به عنوان یک نظام اسلامی نه تنها در قبال مردم مظلوم میانمار بلکه در قبال خون شهدایی که شهید شدند تا ایران تبدیل به پایگاهی برای حفاظت از حقوق مظلومین در دنیا شود، مسئول هستند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار