مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. شهريور 1396 - 12:29   |   کد مطلب: 22371
مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد از برگزاری نخستین نشست تخصصی مدیران و اعضای هیات علمی گروههای معارف دانشگاه آزاد کشور در تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، نصیری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: نخستین نشست تخصصی مدیران و اعضای هیات علمی گروههای معارف دانشگاههای آزاد کشور از ۲۲ تا ۲۳ شهریور با حضور ۶۰۰ نفر از این اساتید در تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نشست تخصصی توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد و با همکاری معاونت آموزش و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود، افزود: در این نشست از وجود شخصیت‌های عالی و دانشگاهی استفاده می‌شود. همچنین برگزاری کارگاههای تخصصی در گرایشهای مختلف معارف اسلامی همچون انقلاب اسلامی، اخلاق، تاریخ و تمدن اسلامی، متون اسلامی و دیگر گرایش‌ها از دیگر بخش‌های این نشست است.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد گفت: این نشست با هدف اهتمام در جهت تعمیق و تبیین اندیشه دینی در بین نسل جوان و همچنین استفاده بیشتر از ظرفیت اساتید معارف در مسائل فرهنگی و به ویژه هم فکری، هم افزایی و هم اندیشی با آن‌ها در زمینه مسائل فرهنگی برگزار می‌شود.

نصیری بیان کرد: در مجموع گروههای معارف دانشگاههای آزاد کشور دارای ۶۱۰ نفر عضو هیات علمی هستند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار