مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. شهريور 1396 - 10:07   |   کد مطلب: 22496
دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: روحانی انقلابی و از موضع عزت پاسخ یاوه‌گویی‌های ترامپ را بدهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، کارگر در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، گفت: جامعه دانشجویی و جوانان علاوه بر محکوم کردن سخنان یاوه رییس جمهور امریکا و رییس رژیم منحوس صهیونیستی از رئیس جمهور کشورمان می‌خواهد که انقلابی و از موضع عزت در سازمان ملل متحد به سخنرانی بپردازد.

وی افزود: سخنرانی ترامپ در سازمان ملل متحد حواشی و برداشت‌های متعددی را در پی داشت، اما باید به این نکته توجه داشت که بر خلاف نظر بسیاری از کارشناسان سیاست امریکا نسبت به ایران از زمان اوباما تا ترامپ نه تن‌ها تغییری نکرده است؛ بلکه انچه که سبب این نظر و پنداشت می‌شود تفاوت ادبیات این دو است.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: نکته‌ای که در این رابطه مغفول مانده این است که رییس جمهور آمریکا حدود چهار دقیقه از سخنرانی خود را چنان یک انسان مجنون و جاهلانه نسبت به ایران گزافه گویی کرد که این عمل مضحک واکنش بسیاری از کشور‌ها و اشخاص را به دنبال داشت که یا در دفاع از ایران و یا علیه ترامپ موضع گیری کردند که این نشان نفوذ و محق بودن جمهوری اسلامی ایران در نظام جهانی است. در مقابل این گزافه گویی‌ها به مذاق بعضی از هم مسلکانش خوش آمد، نتانیاهو که از حیوانات به عنوان دوستداران خود نام برد که قطعا جفاست در حق این زبان بسته‌ها از سخنان ترامپ حمایت کرد.

کارگر بیان کرد: آن چه که در پس این نمایشات مضحک و تکراری به بازی این بازیگران ناشی نهفته است این می‌باشد که بر ایران فشاری وارد اورند تا یا مذاکرات دیگری داشته باشند و امتیازات جدید به دست آورند و یا واکنش ایران و فضای بین المللی را در برابر نقض برجام پیش بینی کنند و بر اساس ان اقدامات مقتضی را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ما در این فضا نیازمند دیپلماسی مقتدرانه و عاقلانه هستیم، افزود: دیپلمات‌های ما باید از منفعلانه عمل کردن در این فضا خودداری کنند و پاسخی در شان جمهوری اسلامی ایران به یاوه گویی و زیاده خواهی آنان بدهند.
انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار