مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. شهريور 1396 - 23:44   |   کد مطلب: 22508
م دکترمحمود پری پور اظهار داشت: وجود فضای مطلوب خوابگاه‌های دانشجویی از دغدغه‌های اصلی مسئولان دانشگاه و دانشجویان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتیمدیردانشجویی دانشگاه صنعتی همدان گفت: در آغار ترم جدید خوابگاه‌های دانشجویی و سلف سرویس مرکزی دانشگاه به ط مجهز و با آمادگی کامل در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.
وی افزود تعویض موکت ها، میز و صندلی های ناقص، تجهیزات سلف آشپزخانه، خریداری تجهیزات مربوط به سرویس‌های بهداشتی از جمله اقدامات انجام شده در طول تابستان بود.

دکترپری پور گفت: قرار است یکی از این خوابگاه های دانشجویی به اتاق‌ ورزش برای تامین فضای مناسب سلامتی دانشجویان تجهیز شود.
وی از نظارت مستمر بر خوابگاه های دانشجویی خبر داد و افزود: برای بروزرسانی، نوسازی و بهسازی این خوابگاه‌ها در جهت ارائه خدمات بهتر به دانشجویان نظارتهای مستمر و مداوم در طول سال صورت می گیرد
مدیردانشجویی دانشگاه صنعتی همدان با بیان این مطلب که افزایش سطح رفاهی دانشجویان مهمترین اولویت کاری این دانشگاه در سال تحصیلی جدید است بیان کرد: تکریم دانشجویان و ارائه مطلوب فضای خوابگاهی به آنان یکی از اولویت‌های دانشگاه می‌باشد که در تابستان امسال نیز بهسازی و تجهیز آنها آغاز شده و این مهم در آینده نیز ادامه خواهد داشت.ب
وی خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل فضای خوابگاه‌های دانشجویی، از سال گذشته ممنوعیت ساخت خوابگاه برداشته شد و خیران، دولت و افراد می توانند برای ساخت خوابگاه مشارکت کنند.
انتهی پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار