مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 31. شهريور 1396 - 16:16   |   کد مطلب: 22514
فهرست اسامی ۶۷ هزار و ۷۶۵ نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دوره فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی (مهرماه ۹۶) اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری فارس، بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده فهرست اسامی تعداد 67 هزار و 765 نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دوره فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی (مهرماه 96) بر روی سایت سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ قرار گرفت.

از تعداد 67 هزار و 765 نفر پذیرفته شده در این دوره ها تعداد 22 هزار و 381 نفر زن و تعداد 45 هزار و 384 نفر مرد هستند. به عبارت دیگر 33.03 درصد پذیرفته‌شدگان زن و 66.97 درصد پذیرفته شدگان مرد هستند.

پذیرفته‌شدگان باید روز شنبه اول مهرماه امسال برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام و انتخاب واحد به سایت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنند.

پذیرفته‌شدگان باید در زمان‌های تعیین‌شده که در سایت دانشگاه مشخص شده است، با در دست داشتن مدارک لازم و برخی اطلاعاتی که در اطلاعیه‌ای که امروز به همراه فهرست اسامی آنها منتشر می‌شود، برای ثبت نام به واحدهای قبولی خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار