مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. مهر 1396 - 22:21   |   کد مطلب: 22523
قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا اعلام کرد:
دانشجویان درگیر مشکلات خوابگاهی هستند اما شورای صنفی در حال فعالیت سیاسی است
قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا با انتقاد از عملکرد ضعیف مسئولین دانشگاه بوعلی سینا در برنامه امور خوابگاهی، از فعالیت های سیاسی شورای صنفی این دانشگاه خبر داد.

فرامرز ابوطالبی در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو با اشاره به مشکلات خوابگاهی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و ثبت نام دانشجویان ورودی در دانشگاه این روزها شاهد یک سری بی برنامگی ها در تحویل خوابگاه های دانشجویی و بی نظمی در استقرار دانشجویان میباشیم که این بی برنامگی ها به هیچ عنوان زیبنده ی هشتمین دانشگاه برتر کشور و همچنین شأن دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا نیست.

 

وی با اشاره به عملکرد ضعیف مسئولین در برنامه ریزی امور خوابگاهی، خاطر نشان کرد: مسئولین با این عملکرد ضعیف خود نه تنها سیستم مدیریتی و بلکه سیستم آموزشی دانشگاه را زیر سؤال بردند و اگر این چنین اقدامات ریشه یابی شود، علل کاهش رشد علمی کشور را در این دولت را میتوان یافت.

این فعال دانشجویی با انتقاد از عملکرد شورای صنفی دانشجویان یادآور شد: شورا که با هدف پیگیری مشکلات صنفی دانشجویان تشکیل شده متأسفانه اکنون در دانشگاه عملکردی بغیر از هدف اصلی خود دارد و در حال فعالیت سیاسی است.

 

ابوطالبی با تاکید بر اینکه شورای صنفی حق هیچگونه فعالیت سیاسی را ندارد عنوان کرد:شاهد این هستیم که مسئولین این شورا بجای پرداختن به دغدغه ی دانشجویان و پیگیری و حل مسائل آنان به توجیه عملکرد مسئولین دانشگاه میپردازند و بیشتر فعالیت هایشان در تشکل و مجموعه های سیاسی وابسته به دولت در دانشگاه میباشد.

 

قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان در انتها تاکید کرد که این تشکل بنابر مشی تشکیلاتی خود که معتقد بر آن است که تشکلی به درد مردم نخورد کارآمد نیست و آمادگی کامل دارد تا با تمام ظرفیت خود در کنار شورای صنفی، تا حل کامل این موضوع پیگیری های لازم را انجام دهد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار