مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. مهر 1396 - 22:46   |   کد مطلب: 22528
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی از شورای تامین، استانداری و نیروی انتظامی استانداری مرکزی خواست تا بابت برخورد فجیع خود با کارگران معترضین توضیح دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، محمد امین سلیمی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با تاکید بر اینکه بنده موافق برهم زدن نظم عمومی و بستن خیابان نیستم، ولی نمی‌توان انتظار داشت کارگران ما چندین ماه حقوق نگیرند و شرمنده خانواده خود باشند و بر این بی عدالتی و تبعیض نشورند، گفت: شورای تامین استان مرکزی، استانداری و نیروی انتظامی باید بابت برخورد فجیع خود با این معترضین توضیح دهند.

وی افزود: اعتراضات کارگری که در استان مرکزی در حال روی دادن است، مشتی از خروار‌ها مظلومیت این قشر زحمتکش است. کارخانه هایی که به دلایل متعدد از جمله عدم توجه به تولیدات و توان داخلی کشور در معرض ورشکستگی قرار دارند و برخی از آن‌ها تن‌ها جهت نمایش‌های سیاسی و انتخاباتی مدت‌ها کار می‌کنند بدون اینکه حقوقی به کارگران خود پرداخت کنند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: شورای تامین استان مرکزی، استانداری و نیروی انتظامی باید بابت برخورد فجیع خود با این معترضین توضیح دهند. بنده با خبرم دوستان ما در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان و برادرانم در دیگر تشکل‌های انقلابی از همان روز اول و حتی از قبل این ماجرا پیگیر قضیه هستند و درکنار کارگران ایستاده اند این‌ها مسائل اصلی است و این مردم ذخیره‌های واقعی نظام هستند.

سلیمی بیان کرد: اصالت جنبش دانشجویی انقلابی به این است که علاوه بر حفظ و حراست از آرمانهای انقلاب، به درد مردم بخورد و گرهی از مشکلات عامه مردم باز کند. تشکلی که به درد محرومین و مستضعفین جامعه نخورد، مفت نمی‌ارزد.

وی اظهار کرد: خوب است برخی چهره‌های سیاسی، هنری و ورزشی که دارای محبوبیت و مقبولیت هستند اندکی از انرژی و وقتی را که به استادیوم رفتن بانوان و برگزاری کنسرت و حقوق از دست رفته حیوانات اختصاص می‌دهند، صرف اینگونه مسائل کنند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار