به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 1. مهر 1396 - 23:00   |   کد مطلب: 22531
رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد:
انجام ۸ عملیات توسط آتش‌نشانان همدانی طی ۲۴ ساعت گذشته
رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته آتش‌نشانان همدانی در ۴ عملیات اطفای حریق و ۴ عملیات امداد و نجات شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از نافع، محمدرضا بیاناتی اظهار داشت: شرکت در ۴ عملیات اطفای حریق و ۴ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.
بیاناتی با بیان اینکه شهروندان دیروز ۳۶۴ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۸ مورد منجر به عملیات شده، ۱۰ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۵۳ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۲۹۳ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.
وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۴ مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در بلوار ارم، حریق باغ در روستای کنجینه، تصادف و نشت سوخت خودرو در بلوار ارتش و حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار جوان بوده است.
رئیس سازمان آتش نشانی همدان عنوان کرد: همچنین ۴ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در پیشاهنگی، نجات افراد محبوس شده در منزل در حصار علی آباد، عملیات امداد و نجات در حادثه ترکیدگی لوله گاز در خیابان تختی و رهاسازی اندام بدن از داخل منصوبات فلزی در بلوار خواجه رشید توسط آتش نشانان به انجام رسید.
بیاناتی گفت: تعداد ۳ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار