مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. مهر 1396 - 12:59   |   کد مطلب: 22589
رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دانشجویان برای دریافت وام تحصیلی، ضروری، مسکن و دانش‌ هسته‌ای می‌توانند تا 15 مهر سال جاری ثبت‌نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، ذوالفقار یزدان‌مهر مشاور وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به پرداخت وام دانشجویی دانش‌ هسته‌ای گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص وام تحصیلی دانش هسته‌ای ماهیانه به هر دانشجوی مجرد کاردانی یک میلیون و 350 هزار ریال، دانشجوی مجرد کارشناسی یک میلیون 500 هزار ریال، دانشجوی مجرد کارشناسی ارشد یک میلیون و 650 هزار ریال و دانشجوی مجرد دکترا یک میلیون و 875 هزار ریال پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: طبق این برنامه‌ریزی ماهیانه به هر دانشجوی متاهل کاردانی یک میلیون و 725 هزار ریال، دانشجوی متاهل کارشناسی یک میلیون و 875 هزار ریال، دانشجوی متاهل کارشناسی ارشد 2 میلیون و 250 هزار ریال و دانشجوی متاهل دکترا 2 میلیون و 625 هزار ریال وام تحصیلی دانش هسته‌ای ارائه می‌شود.

مشاور وزیر علوم در خصوص پرداخت وام ضروری دانش هسته‌ای هم تصریح کرد: در این خصوص ماهیانه به دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی 9 میلیون ریال وام ضروری دانش هسته‌ای پرداخت می‌شود.

یزدان‌مهر تاکید کرد: در رابطه با وام مسکن دانش هسته‌ای هم به دانشجویان مجرد تهران ماهیانه 2 میلیون و 250 هزار ریال، دانشجویان مجرد 5 شهر بزرگ یک میلیون و 875 هزار ریال و به دانشجویان متاهل تهران 3 میلیون و 750 هزار ریال، متاهل 5 شهر بزرگ 3 میلیون ریال و متاهل سایر شهرها 2 میلیون و 550 هزار ریال پرداخت می‌شود.

وی در خاتمه اظهار داشت: دانشجویانی که شرایط دریافت این وام را دارند می‌توانند از امروز تا 15 مهر سال جاری با مراجعه به سامانه صندوق رفاه دانشجویان ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار