مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. مهر 1396 - 13:46   |   کد مطلب: 22599
فعال دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان گفت: مسئولین اول هزینه‌های ثبت‌نام مانند حق نظارت و نیمی از شهریه را مطالبه می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،یک فعال دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه تبدیل سامانه این دانشگاه از سجاد به گلستان مشکلات زیادی را برای دانشجویان پدید آورده گفت: سامانه گلستان دارای مشکلات زیادی است و کسی پاسخگوی این مشکلات نیست.
دانشجوی معترض در رابطه با زمان انتخاب واحد این دانشگاه توضیح داد: در زمان انتخاب واحد سامانه این دانشگاه برای دانشجویان مشلاتی از قبیل هنگ کردن سایت و یا خطای رمز عبور را همراه داشت.
وی با اشاره به تبدیل سامانه سجاد دانشگاه های علمی کاربردی به سامانه جامع گلستان افزود: پیش از اعمال تغییرات باید برای مسئولین دانشگاه کلاس های توجیهی برگزار گردد تا بتوااند در زمان وقوع مشکلات این چنینی پاسخگوی دانشجویان باشند.
این فعال دانشجویی در خصوص پاسخ مسئولین دانشگاه به مشکلات پیش آمده گفت: مسئولین اول هزینه های ثبت نام مانند حق نظارت و نیمی از شهریه را مطالبه می کنند سپس انتخاب واحد را به روزهای آتی موکول می کنند.
این فعال دانشجویی ادامه داد: به دلیل مشکلات سامانه انتخاب واحد بصورت حضوری صورت میگیرد که این مورد برای دانشجویانی که امکان مراجه به دانشگاه را ندارند مشکلات زیادی از قبیل تکمیل ظرفیت کلاس ها را به دنبال دارد.
وی خاطرنشان شد: مطالبه هزینه های دانشگاه پیش از انتخاب واحد یکی دیگر از مواردی است که برای دانشجویان این دانشگاه توجیه مشخصی ندارد و دانشجویان این دانشگاه نمی دانند چرا پیش از انتخاب واحد باید هزینه ی آن را پرداخت کنند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار