مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. مهر 1396 - 16:50   |   کد مطلب: 22619
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه ۳۲۵ تن مایحتاج نذورات هیئت‌های مذهبی استان همدان تأمین شد گفت: این میزان شامل دو نوع برنج هندی، گوشت منجمد و گوشت مرغ به میزان نامحدود است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از نافع، مهدی نجفیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با اشاره به افزایش تقاضا در ایام سوگواری ماه‌ محرم، اظهار داشت: ستادهای تنظیم بازار برای تأمین مایحتاج هیئت‌های مذهبی، عزاداری و نذورات مردم فعال شده و تأمین و توزیع مایحتاج هیئات در استان آغاز شده است.
وی با اشاره به سهمیه 325 تنی تعیین شده از سوی ستاد تنظیم بازار کشور برای همدان بیان کرد: این سهمیه شامل 218 تن برنج 1121 هندی است که با تأییده سازمان تبلیغات اسلامی به هیئات اعطا می‌شود و از سوی دیگر 65 تن گوشت منجمد و گوشت مرغ به میزان نامحدود پیش‌بینی شده است.
نجفیان با بیان اینکه به دلیل مناسب بودن قیمت شکر در راسته حسین خوانی همدان تقاضا برای شکر وجود ندارد عنوان کرد: با تلاش‌های سازمان جهاد کشاورزی نیز 326 تن برنج PR11 مخصوص هیئت‌ها از فروشگاه رفاه همدان اختصاص یافته است.
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی با معرفی نامه سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند این اقلام را با نرخ دولتی دریافت کنند گفت: برنج هندی در شهرستان‌ها به قیمت 4300 و در مرکز استان به قیمت 4250 تومان است.
نجفیان از ذخیره کافی گوشت مرغ منجمد و گوشت گوساله در همدان خبر داد و گفت: محدودیتی درخصوص توزیع گوشت بین هیئت‌های عزاداری وجود ندارد.
وی عنوان کرد: افرادی که نیاز به تأمین کالاهای فوق برای دادن نذری در این ایام را دارند، به سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مربوطه خود مراجعه کنند تا با هماهنگی با سازمان صنعت و معدن و تجارت جهت اخذ حواله خرید به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستانهای مربوطه خود مراجعه نمایند.
انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار